Vio.com
StayForLong
Anmeldt 26. juni 2022 via mobile enheter

Fantastisk fin plass, meget god service. En plass mann må bare trives, store rom/leiligheter. Pent uteområde, variasjon, Finn sand Strand, stor gressplen, trenger ikke ligge i sanda for de som ikke liker det. Uansett kort avstand til alt

Dato for oppholdet: juni 2022
Takk, 374berntw
Alexandra Kontaraki, Marketing på Geraniotis Hotel & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. februar 2023

Dear Berntw,

Thank you for choosing to stay with us and for giving the time to write a review.

On behalf of the entire Geraniotis Team, please accept our heartfelt gratitude for your kind endorsement and we are all very much looking forward to welcoming you back in the near future.

Best regards,

Alexandra Kontaraki,
Marketing Manager | Geraniotis Hotel & Resort

Anmeldt 29. mai 2022

Det var fint å være tilbake på Geraniotis etter tre år, et hotell vi har feriert mange ganger. Det som var imponerende var den jobben dem hadde lagt ned i oppgradering av alle fasiliteter både ute og inne. En fin og trygg plass for barnefamilier. Meget hyggelig personale som setter sin ære i at alle skal trives.

Romtips: Rom i andre etg. Ikke på bakkenivå.
Dato for oppholdet: mai 2022
Takk, Jansul

Dear Jansul,

We are extremely honored to accommodate you and reunite with you at Geraniotis Hotel & Resort. Thank you so much for taking the time to write feedback on your experience at our resort. We are delighted that you had a wonderful time and on behalf of the Geraniotis Team we hope our place will be your home away from home every time you visit Crete.

Our warmest regards

Sincerely,

Alexandra Kontaraki
Marketing Manager | Geraniotis Hotel & Resort

Anmeldt 19. august 2019

Denne gangen tok vi med oss 2 barnebarn på 8 og 11 år og de storkoste seg i basengene.2 store og to barne.Den minste lærte seg å svømme her og det var stort.
Vi var så heldige å ha to rom og en stor terasse mot sjøen.Begge rommene hadde AC og vifter i taket.Fullt utstyrt kjøkken og kjøleskap.Godt bad med badekar og dusj.
Maten var variert,både til frokost,lunch og middag.Vi hadde all inclusiv.Vennlige kelnere.

Romtips: Vi bodde på rom 271,som var to rom.Et med dobbelt seng og det andre med to senger.
Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, Kjell N
Anmeldt 19. juli 2019

God mat, flotte basseng, gode senger, stort grønt område og nært stranden (anbefaler badesko pga et steinbelte i overgangen til sjøen).

Flott hotell hvor både voksne og barn vil trives. Svært hyggelig betjening og god standard generelt. En meget behagelig og flott plass.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Silje H
Anmeldt 12. juni 2019

Dette er uten tvil den beste plassen å feriere på Platanias . Flotte basseng, stort grønt område ned mot stranden . Her kan både voksne og barn trives. Hyggelig betjening. God standard. Godt vedlikehold. En meget trivelig plass.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, GeorgK373