Anmeldt 20. april 2017

Vært der 2 ganger, senest forrige år. Bare 1 måned til nytt besøk, og hotellet ligger perfekt til. Har ingenting å sette fingern på. Hotellet ligger fint til mellom restauranter og strand. Kort vei til yndlingsrestauranten " Mythos"

Dato for oppholdet: mai 2016
1  Takk, Roger6452
Anmeldt 31. juli 2016

Vi hadde en stor ettroms leilighet. Åpen balkong med trapp rett ned til bassenget, kjapt og greit for en morgendukkert. Kort vei til stranden og hyggelig lunchbar. Ellers rent og pent overalt. Hyggelig personale! Kan trygt anbefales!

Romtips: Rom nr 2, høy 1. etg med trapp direkte til bassenget. For varmt å oppholde seg på balkongen på ettermiddagen, behagelig formiddag og kveld.
Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, KjerstiA47
Anmeldt 20. juni 2016 via mobile enheter

Ligger i gata nedenfor hovedgata dermed lite trafikkstøy. Rommene er greie, anbefaler å betale for å få utdelt fjernkontroll til vifta, ble fort varmt i leiligheta. Gratis wifi på balkongen og enkelte steder i leiligheten, men litt tregt nett. Hyggelig og hjelpsom betjening.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Marie G
Anmeldt 22. august 2015

Dette er et Budget hotell, men man får mye for pengene. Vi hadde en ettroms leilighet. Det er rent og ryddig. Vi fikk nye håndklær og sengetøy tre ganger i uka. Wifi er ikke som man er vant til hjemme, men godt nok til å lese aviser etc. Vi spiser kun frokost i leiligheten så det lille kjøkkenet fungerte for oss. Bassenget har ikke morgensolen, men har gratis solsenger og en liten snackbar. Vi benytter stranden mye når vi er på Kreta. Fra dette hotellet så anbefaler vi og gå noen hundre meter vestover før man går ned til stranden, da vi føler at stranden er bedre der. De som jobber på Anthimos er utrolig service innstilt så ved sen avreise fikk vi muligheten til å oppbevare kofferter i resepsjonen etter utsjekking. Vi fikk også rene håndklær og tilgang til dusj i kjeller på hovedbygningen før avreise, dette satte vi pris på. Ac kostet 7 euro pr. døgn sommeren 2015. Beliggenheten i forhold til Platanias er perfekt for dette hotellet. Kort vei til torget, men likevel veldig stille.

Romtips: Alle rom som ikke er kjeller er meget bra.
Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Tor_Erik_Hagen
Anmeldt 5. august 2015 via mobile enheter

Lite men koselig leilighetshotell. Store rom og stor balkong. Dusjhjørnet var litt lite. Bra renhold av smilende hyggelige greske damer. Hyggelig liten poolbar med god service. Hotellet er perfekt plassert i forhold til strand og bygata. Stille og rolig. Frister til gjentagelse både for foreldre og ungdom. Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Linda-Kristin T... R