Anmeldt 4. september 2019

Strandhotell med nærhet til det meste. God seng, godt renhold og ellers ingenting å klage på. Skulle det være noe, må det være balkongen, den var liten. Et pluss må gies til badet, det var veldig ok med dusjkabinett og godt med plas til å oppbevare ting.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Olav_Bjorn
Anmeldt 20. mai 2019

Kjekt leilighetshotell like ved stranden. På nedsiden av den trafikkerte veien i Platanias. Var litt spent på nattklubben som lå like ved, men den var i hvert fall stille i mai når vi reiste. Store fine leiligheter. Vi hadde to soverom, og det var også positivt med to bad. Rent og pent. Noe dårlig WiFi. Det var få solsenger rundt bassenget, og sengene på stranden som tilhørte hotellet måtte en betale 3 euro for. Kjekt lite basseng på 1,35 m.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Stine I
Anmeldt 27. juli 2016 via mobile enheter

Sentralt hotell med fin strand rett nedenfor. God mat på Resturanten de driver og helt ok pris på mat/drikke. Manglet gratis WiFi som faktisk måtte betales for om du skulle bruke og det synes jeg er for dårlig i år 2016. Om kvelden går man rett ut i Resturant og handle gata så det var meget hod beliggenhet sånn sett. Detter en stor nattklubb rett ved siden av og i helgen kan man da bli forstyrret av musikk derfra til Ca 05 på morgenen, eller er det ett rolig område. God 2 roms med airconditionen i både stue og soverom. Godt renhold.

Dato for oppholdet: juni 2016
1  Takk, Gøril N
Anmeldt 11. juni 2015

Perfekt beliggenhet på stranden! Trivelig personale som gjør det beste for at man skal trives. Det er rent og pent overalt.God mat på strandrestauranten. Sentralt til butikker og restauranter. Lyse, store trivelige rom. Har absolutt ingenting å utsette på dette hotellet. Skal tilbake i år for 5. gang. Er nok blitt favoritthotellet vårt her nede! Skulle jeg sette fingern på noe, måtte det være et ønske om litt bedre madrasser i senga.

Dato for oppholdet: august 2014
1  Takk, Justitia65
Anmeldt 22. august 2013

Fine rom med gode senger. Ble vasket meget grundig hver dag. Hyggelige folk i restaurant. Litt stive priser og litt under middels mat. Ligger fint til med stranden.. MEN!! Hotellet ligger vegg i vegg med en nattklubb, som spiller høy musikk hele natten. Hvis du liker å sove etter midnatt, så styr unna dette hotellet.

Dato for oppholdet: juli 2013
5  Takk, Jotto700