“En restaurant av de mange.”
Anmeldelse av Mythos Restaurant

Mythos Restaurant
Vurdert som nr. 30 av 162 Restauranter i Platanias
God for: Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. januar 2019

Helt ok restaurant, både sted, kvalitet og beliggenhet. Nabo til populær fotballpub. Tradisjonelle retter på menyen. Et helt fint alternativ for mat.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Gourmet204

Anmeldt 20. oktober 2018

God og rimelig mat. Ouzo til damen og raki til mannen mens vi venter på maten ( om man ikke ønsker å drikke, la det stå..)
Hyggelige oppmerksomme kelnere, uten å være klengete og masete.
God liten dessert, ostekake og is sammen med regningen Tar alltid minst 2 middager her I løpet av ferien.

Takk, strandenh
Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

Dette er restauranten der det er koselig å sitte ute. Det er koselig atmosfære og god service. Maten er god og vi kommer til å spise her ved en senere anledning også.

Takk, sportym612
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

To barn og to voksne spiste middag med forrett. Det startet med at vi fikk feil drikke som vi bestilte. De brukte lang tid på å servere ny drikke. En forrett ble glemt og den kom når vi andre nesten var ferdig spist. Vi bestilte rødvin til hovedretten, vi fikk hvitvin. Vi gjorde servitøren oppmerksom på det og han skulle hente rødvin til oss. Han kom tilbake når vi var ferdig med hovedretten og fortalte at vinen kom straks. Da tallet Vi pent nei til vinen.
Maten var enkel og gav oss lite.

Dårlig service og matopplevelse.

Takk, mariuss_rensenk
Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Dette er STOR favoritten våres i Platanias. Her får man fantastisk god mat, god service, koselig atmosfære og det lille ekstra fra super trivelige kelnere som virkelig liker jobben sin. De har humor, smiler og ler med deg, får deg virkelig til å stor kose deg. Vi kommer til å savne dere, vært en fantastisk opplevelse. Holdt ikke med 1 gang, men hele 3 ganger. Helt fantastisk.

Takk, 474piah

Reisende som så på Mythos Restaurant, så også på

Platanias, Chania fylke
Platanias, Chania fylke

Har du vært i Mythos Restaurant? Del dine erfaringer!