“Verdt ett besøk 😁 eller to”
Anmeldelse av Mythos Restaurant

Mythos Restaurant
Vurdert som nr. 28 av 162 Restauranter i Platanias
God for: Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat -gode porsjoner - hyggelig betjening - avslappet atmosfære !
Vi var der tre ganger å spiste på 1 uke ⭐️testet endel forskjellig og vi var meget fornøyd- gleder oss til neste besøk allerede !

Takk, 540sivs

Anmeldt 23. september 2020 via mobile enheter

God mat og artige servitører. Her møtte vi en som kunne litt norsk, han var en morsom skøyer. Her kan man sitte ute eller inne. Koselig uteplass med belysning.

Takk, makkdo
Mythos P, Γενικός Διευθυντής på Mythos Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Thank you very much for your words of appreciation!

Anmeldt 13. oktober 2019

Greske retter er virkelig godt. Det ble Gyros her og vi var veldig godt fornøyd. Kelneren var godt kjent med norsken.

Takk, Paul K
Anmeldt 5. oktober 2019

God service, fantastisk mat, enestående kelnere. Absolutt til å anbefale.
Og gratis skyss hjem i trillebår :)

Takk, Sonja B
Anmeldt 2. oktober 2019 via mobile enheter

Store porsjoner,vel anrettet og meget god mat. Likevel er den fantastiske servicen og de blide menneskene som jobber her, virkelig det beste jeg har opplevd som relativt erfaren Kretafarer. Helt topp. Anbefales på det varmeste.

1  Takk, ullas_rumv

Reisende som så på Mythos Restaurant, så også på

Platanias, Chania fylke
Platanias, Chania fylke

Har du vært i Mythos Restaurant? Del dine erfaringer!