“Forferdelig”

Krisna Indian Restaurant
Vurdert som nr. 46 av 162 Restauranter i Platanias
Kjøkken: Indisk
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Her betalte jeg MYE penger for ikke fersk mat, kald , smakte ikke i nærheten av god indisk mat. Maten ble bestilt og servert av servitøren. Etter dette var det ikke mye god service, frekk og uhøffelig dame som virkelig ikke kan jobben sin.
Dette ville jeg ikke anbefalt til noen,

Fra en som elsker indisk mat og kultur og har spist på utallige steder med indisk mat før. Dette er ikke noe å bruke penger eller tid på!

Takk, Navigate41418907666

Anmeldt 4. august 2021

Her var det ingenting som stemte. Restaurant med lite plass, maten var ikke fersk eller varm, vanligvis får man med et stativ med lys under som skal holde maten varm, dette var det ikke synet av. Unøyaktig, frekk og arrogant servitør som vi bare fikk bestilt mat hos og servert, etter det var det nesten umulig å få tak i henne igjen. Deler av bestillingen var feil. Dette er rett ig slett deg verste jeg har opplevd på en restaurant før. Ikke minst, maten var ikke i nærheten av det man kan forvente av etnisk indisk mat.

STYR UNNA!

Takk, 608medinam
Anmeldt 18. september 2019 via mobile enheter

Tredje besøk her på Krishna, under vår ferie på Platanias. Fantastisk mat, hyggelig og dyktig betjening! Anbefales på det sterkeste!!

Dato for besøk: september 2019
Takk, johnlB8840OA
Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Velsmakende mat i klassisk indisk ånd. Vår gruppe prøvde forskjellige retter og antall chilier og alle var veldig fornøyde.
Fin barnemeny med variert og mye mat.
Mottagelsen og servicen var ikke overveldende tross lite gjester, men entusiasmen steg etterhvert.
Anbefales.

Dato for besøk: august 2019
Takk, jan steinar p
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Vi hadde fått anbefaling fra venner som har besøkt restauranten tidligere. Vi bestilte Spesial dishes for 4 persons. MYE MAT for billig penge. ALT var godt.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, WencheR

Reisende som så på Krisna Indian Restaurant, så også på

Har du vært i Krisna Indian Restaurant? Del dine erfaringer!