“Alltid hyggelig å komme til Souropo”
Anmeldelse av Souroupo

Souroupo
Vurdert som nr. 82 av 163 Restauranter i Platanias
Kjøkken: Gresk
Anmeldt 12. september 2021

Her er vi vær gang vi er på Kreta, Platanias.
God mat , topp service og veldig hyggelig mennesker som jobber her, vi har ikke vært der siden 2019…
Gleder oss til neste år!!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Trek219543

Anmeldt 14. august 2018

Vært her mange ganger, og seinest i August. Alltid god mat, og ikke minst flott utsikt dersom man setter seg "på toppen". Tilbaketrukket fra den støyende gaten, er selvsagt ett pluss

Dato for besøk: august 2018
Takk, Jon Ivar J
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Dette er et helt fantastisk sted som virkelig kan anbefales! Det ligger litt bortgjemt, med inngang langs gata i Platanias. Du kan veldig lett gå forbi, det gjorde vi en hel uke. Men du verden dette stedet fortjener et besøk. De har to etasjer, så du kan sitte på bakkeplan eller oppe i høyden. Maten smakte fantastisk!! De serverte oss en moussaka og kylling-souvlaki uten sidestykke!

Dato for besøk: juni 2017
Takk, vinterlilje
Anmeldt 22. juni 2018 via mobile enheter

Ramlet inn her ved en tilfeldighet grunnet en regnskur, ikke et sted vi i utgangspunktet hadde valgt. Lokalet ser ikke bra ut fra veien men betraktelig bedre når du kommer inn. Meningene om maten var delt. Bearnaisesausen var ikke god og husets vin kan ikke anbefales. Stifadoen, biffen og pizzaen var god. Ikke en restaurant jeg nødvendigvis vil anbefale da det finnes andre og svært mye bedre steder å spise.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, mla117
Anmeldt 15. september 2017 via mobile enheter

Fikk se restauranten som lå litt vekk fra gata. Fikk fin plass med god utsikt. Var ganske godt fornøyd med maten. Fikk regningen som var altfor høy!! Ho ga skylda på den som satt i kassa , men kelneren må jo sjekke at det stemmer med det vi har fått! Fikk servert en Ouzo som ikke var Ouzo. Smakte mer som vann med litt lakrissmak. Bra mat , men trekk for høy regning og dårlig Ouzo!!

Dato for besøk: september 2017
Takk, Tor P

Reisende som så på Souroupo, så også på

Har du vært i Souroupo? Del dine erfaringer!