Beste cocktail baren i Platanias

Fantastiske drinker og fantastisk service. I menyen er det bilder av drinkene med beskrivelse av... les mer

Anmeldt 6. juli 2022
Austgulen_Nora
Cocktails

Dro hit etter å ha sett bilder av fine drinker på Instagram. Drinkene ser fine ut, og smaker som de... les mer

Anmeldt 24. august 2019
annsirin
Mo i Rana, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Kreta
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Stoooore vannpiper, sport på TV eller nødvendig ;)
I tillegg serveres det lunsj og middag der, mulighet til å danse og bar for de som føler for å henge der ;)

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, allx84
Anmeldt 29. september 2017

Lik de fleste cafe og cocktailbarer men hyggelig betjening. Vi bestilte kaffe og jordbæris/yoghurt, helt ok men har smakt de bedre andre steder. Greie lokaler i shopping gata rett nedenfor Platanias Square, greit sted å ta livet med ro.

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, BearTrondheim
Anmeldt 11. august 2017 via mobile enheter

Var her flere kvelder for å se fotball . Betjening hyggelig og imøtekommende ,godt utvalg i cocktail og god kaffe og søte desserter .Sentralt i byen, lett å finne.Anbefales.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, alfmagne
Anmeldt 28. september 2016 via mobile enheter

Hyggelig sted og høflige bartendere. Kult drikkekart. Bestilte en long Island. Ikke den beste jeg har smakt, men duger! Di andre bestilte en irish coffe. Var halvlunken , men god krem og whiskey.

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, Espen R
Anmeldt 29. juni 2016 via mobile enheter

Jeg og min kone droppet innom for en drink før middag. Vi bestilte en strawberry daiquiri og et glass tørr hvitvin. Daiquirien var laget av jordbærsaft og rom og smakte mest sprit. Hvitvinen var halvtørr. Men full betaling ville de ha. Dette er en typisk turistfelle. Mitt råd er å gå forbi.

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, 911kjellr