Koselig, lærerikt, morsomt og spennende!

Koselig tur. Vi var på tur med båt med glassbunn! Trudde dette var hele båtbunndn av glass men var... les mer

Anmeldt 11. august 2021
656kristoffere
Kreta, Hellas
Koselig tur

Anmeldt 6. august 2020
eliseoph
Arendal, Norge

Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Båt tur ledet av en guide med mye kunnskap. Er det høye bølger så kommer du tydeligvis ikke rundt øyen, noe som er litt kjipt siden man allerede har betalt.. og du er avhengig av at du drar med en gruppe som ikke avbryter guiden eller ødelegger stemningen.. skulle kanskje hatt egen tur for barnefamilier og en tur for folk slm faktisk vil høre etter på hva guiden sier?

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, eliseoph
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg dro med familien min idag på en 3timer tur. Kjørte rundt øya for å se etter kri-kri geita. Hadde to stoppeturer for snorkling. Fikk også sett det tyske krigsflyet. Utrolig hyggelig personal. Dette anbefales på det varmeste.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Holmen83
Anmeldt 24. juli 2018

Vi tok en totimers båttur rundt øya Theodori . En guide / dykker informerte godt om både historien til øya og Kreta. Han viste også frem sjødyr, blant annet en blekksprut, til stor glede for barna som var med. To stopp med snorkling . Et inntil øya, og ett over et flyvrak, så ta med badetøy og håndkle. Båten stiller med snorkleutstyr En kjempefin tur. Anbefales.

Takk, Helga A
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

3 timers båttur med bading og snorkling. Blandet annet ved et flyvrak på havbunnen. Vennlig personale, litt slitent utstyr til utlån, gøy å både og snorkle. En flott tur.

1  Takk, Astrid N
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Fin tur med bading, snorkling, sol og kos. Barna storkoste seg. Spesielt å se på flyvraket. Hyggelig og hjelpsom betjening. Det var mulig å kjøpe brus og baguetter. Vann og frukt var inkludert i prisen. Vi fikk se Kri Kri geiter på øya. Moro.

Takk, 823liseg