“Grei pizza i gode omgivelser”

La Gondola - Italiano Ristorante
Vurdert som nr. 99 av 162 Restauranter i Platanias
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Besøkte denne restauranten fordi vi ønsket en pizza imellom all den greske maten. Lokalet er fint, og i annen etasje, så man er litt skjermet fra gateplan. Pizzaen er helt midt på treet når det gjelder smak, og ingen av pizzaene på menyen var særlig spennende.

Vi dro hit en gang til, og prøvde forskjellige forretter, og heller ikke disse falt helt i smak.

Maten er helt grei, og jeg kunne spist her igjen, men det føles som om restauranten lener seg på den sentrale beliggenheten isteden for maten.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, eirikandreas

Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Spaghetti bolognese og pizza bestilte vi her. Bolognesen var helt allright med tomatsmak og pizzaen var god. God bunn og greit med fyll.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Magnus B
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Helt ok sted med gjennomsnittlig mat. Vi forsøkte pizza og lasagne på denne plassen. Maten var helt ok, men langt fra det beste du finner i samme område. Ok service, men vi hadde litt problemer med å oppnå kontakt med servitørene.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, bj_rnhelgej
Anmeldt 22. juni 2018 via mobile enheter

Jeg elsker italiensk mat så denne måtte prøves. Reisefølge på syv, noen bestilte pasta (perfekt kokt), biff (perfekt stekt), pizza (akkurat som den skal være), alle var fornøyd med god mat. Fikk servert en nydelig lokal vin. Alt i alt supert.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, mla117
Anmeldt 20. desember 2017 via mobile enheter

Prøvd både pizza og pasta her som ikke falt i smak. Kjempedyrt og lite serviceinnstilte servitører. Eneste pluss var at de leverte på rommet.

Dato for besøk: juni 2017
1  Takk, ibea93

Reisende som så på La Gondola - Italiano Ristorante, så også på

Platanias, Chania fylke
Platanias, Chania fylke

Har du vært i La Gondola - Italiano Ristorante? Del dine erfaringer!