TripAdvisor
Platanias
Publiser
Innboks
Søk

“Flott sted opp fra gateplanet”

La Gondola Italian Restaurant
Vurdert som nr. 85 av 163 Restauranter i Platanias
Anmeldt 3. september 2019

Spiste pizza og pasta her og kan anbefale begge deler. Rask servering av hyggelige kelnere. Var flott å komme opp fra gata og nyte utsikten med litt bris i varmen.

Takk, jan-hugo c

Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Pizzaen anbefales, godt med fyll og god smak. Rent og fint lokale, men stive priser trekker litt ned. Forretten vi fikk servert var tørr og kjedelig, fikk beskjed om at dette var ferske rundstykker. Vann ble plassert på bordet uten at vi ba om det endte opp å måtte betale for dette.

Takk, Kristofferri
Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

For høy pris på maten her! Vi bestilte pasta bolognes og carbonara, men de var tørre og smakløse. Vi ble fortalt at dette var italienske oppskrifter, men det kan det absolutt ikke ha vært!
Styr unna.

1  Takk, theaben
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

God mat, og fin beliggenhet litt opp fra hovedgaten. Litt omstendig å få et bord, men helt greit. Veldig raske på å tilby både brød og vann som oppleves som gratis/på huset, men som senere blir lagt til regningen. Ellers et veldig bra måltid, super pizza og gode forretter.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Tovejo1
Anmeldt 16. juli 2019

8 personer spiste litt fra hele menyen. Biff, pasta, pizza og ymse annet. Vi prøvde også husets vin. Alt var supert tilberedt og alle 8 var blide.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, ThomasT4003

Reisende som så på La Gondola Italian Restaurant, så også på

Platanias, Chania fylke

Har du vært i La Gondola Italian Restaurant? Del dine erfaringer!