“Nydelig”

ioannis kafenagogeio kolibari
Vurdert som nr. 1 av 151 Restauranter i Platanias
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Brød og taziki som forrett og Souvlaki som hovedrett. Store og gode porsjoner med mat. Hyggelig betjening og super bra service. Nydelig opplevelse

1  Takk, Amalieho

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Fantastisk god mat, og fantastisk service. Alle ansatte står på for at du skal bli fornøyd. Store og gode porsjoner! Maten var så god at jeg skrapet tallerkenen, og var så absolutt mett! Ta turen innom!

Takk, Gro B
Anmeldt 4 uker siden

På vår tredje reise til Kolymbari på Kreta oppdaget vi litt ved en tilfeldighet denne restauranten. Det er lett og alltid besøke restaurantene nede ved havet, men det er absolutt verdt å sette av en kveld hos Ioannis.

Ved første øyekast fremstår restauranten litt sliten, men ikke la dette hindre deg å ta en tur innom. Vi var 10 voksne og 2 barn til bors denne kvelden. Restauranten er utelukkende familiedrevet. Far mor, datter og gamlemor var på jobb. Litt overveldet over at vi var så mange og veldig redd for ikke å please våre forventninger. Ingen fare, dette gikk helt strålende!

Alle får nydelig brød, soltørkede tomater og tzatziki (hjemmelaget, og nydelig) til forrett. De fleste av oss gikk for grillet kjøtt. Far, og sjefen på kjøkkenet griller på godt gammeldags kull. Alt ble saftig og nydelig. Alle råvarer på restauranten er ferske! Til og med de stekte potetene kuttes hver dag for hånd!

Porsjonene er store og det er rikelig med mat. Alle blir mette, garantert.

Mot slutten fikk barna is, og de voksne fikk både iskald øl og raki på huset. God stemning!

Det ble to besøk på Ioannis denne gangen, men vi kommer garantert tilbake ved neste besøk på Kreta!

Takk, Lunas87
Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

Når man går forbi denne restauranten er det lett å forhåndsdømme den i negativ retning. Den ligger rett ved veien og lokalene er noe slitne. Man får heller ikke det beste inntrykket når det gjeller hygiene. Til tross for alt dette vil jeg virkelig anbefale å spise her. Eierne som er en familie er veldig hyggelige, man blir nesten litt glad i dem i løpet av kvelden. Maten var det heller ingenting å si på. Man får gratis brød med zatziki og soltørkede tomater. Vi var mange mennesker til bords, hele 12 stykker, vi er alle enige om at vi ønsker oss tilbake til denne restauranten den siste kvelden.

2  Takk, Ingrid B
Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Det var veldig god service.
God mat og store porsjoner
Lite trivelig sted og hyggelig personale

1  Takk, Anniken S

Reisende som så på ioannis kafenagogeio kolibari, så også på

Platanias, Chania fylke

Har du vært i ioannis kafenagogeio kolibari? Del dine erfaringer!