“God matt”
Anmeldelse av Batzanakia Steakhouse

Batzanakia Steakhouse
Vurdert som nr. 3 av 5 Kaffe og te i Faliraki
Anmeldt 2. august 2020

Veldig god matt . Vi smakte T-bone og den hvar fantastisk !! Etter vi fant den restauranten vi spiste der hver dag . Jeg unbefaller mix grill den er veldig god . Veldig koselig restaurant og sitte og spise !!

Takk, 919andrianaa

Anmeldt 19. juli 2020

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

_Q9021FD, Ιδιοκτήτης på Batzanakia Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Anmeldt 27. juli 2020

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Reisende som så på Batzanakia Steakhouse, så også på

Har du vært i Batzanakia Steakhouse? Del dine erfaringer!