“Digg med mexicansk”

Kjøkken: Meksikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

Ypperlig sted om du er glad i mexicansk. Bestilte nachos med kjøttdeig og fajitas med kylling. Fajitas var kjempe godt. Tok den sterk så det var masse smak i den. Nachos med kjøttdeig var også veldig godt, men kunne vært enda litt bedre. Husets hvitvin var veldig god. Bra service og vennlig personale. Anbefales!

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, tteeekk

Anmeldt 12. august 2019

Dårlig service og middels mat... bestilte nachos med kjøttdeig som ikke var noe særlig, samme med en tallerken med mix grill. Bestilte også brus som aldri kom... Utrolig skuffet

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, Kjerstilud
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Vi drog hit etter å ha ledt anmeldelsene på tripadvisor, og stedet levde definitivt opp til forventningene. Maten var superb, stemningen god og folkene var veldig hyggelige. Godt mulig vi spiser middag på samme sted i morgen!

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, IngvillT_12
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Rett og slett fantastisk mat! Store porsjoner, og hyggelig betjening. Her blir det flere besøk de neste dagene :)

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Christianf F
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Tok turen fra Rhodos by for å kjøpe mexicansk mat. Vi ble ikke skuffet. Superhyggelig betjening og knallgod mat. Vel verdt et besøk.
Anbefales.

1  Takk, Hotlegs45

Reisende som så på Pancho's Mexican, så også på

Har du vært i Pancho's Mexican? Del dine erfaringer!