“Greit”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3 august 2016

Fikk anbefalt denne av Apollo. Den lå i nærheten av hotellet men virket øde og forlatt når vi kom. Ingen som tok oss imot og viste oss ett bord. Hyggelig personale men maten var ikke noe å skryte av.

Takk, Elisabeth M

Anmeldt 12 juli 2016 via mobile enheter

Spist der to ganger med familien. Meget god mat begge gangene. Servicen og vennligheten til betjeningen er klart 5 stjerner. Oppmerksomme og raske. Anbefales

1  Takk, Arne V
Anmeldt 9 juni 2016 via mobile enheter

Dette er symbolet på typisk turistfelle. Norsk meny, kelner som kan noen ord norsk og blå paraplydrinker.
Bestilte Mousaka som kunne vært grei men også etter 2,5 min i microovn var den steinkald i midten. Spareribs av lam viste seg å være sauekoteletter med microvarmet gulrøtter. Vi har gitt 1 poeng til kelneren som var oppmerksom og hyggelig. Helt til han satte seg ned og spiste middag midt i restauranten. Vi ble sittende med tomme glass og vente til han var forsynt.
Ligg unna, vi havna her pga mye vind og lite lyst til å gå til byen. Ble rett slett latterlig. Finn en annen restaurant!

Takk, Anne B
Anmeldt 28 mai 2016 via mobile enheter

Topp service. Utrolig god mat. Topp kundevennlighet. Fin plass for både voksne og barn. Denne plassen anbefales på det sterkeste!!!

Takk, sven erik e
Anmeldt 30 september 2015

Ligger rett ved hovedveien på begynnelsen av Falirakistranden. Har spist lunsj her flere dager,velsmaken mat,prøv stifadoen meget god.hyggelig betjening og god service.

Takk, heslebergvn
Γιώργος Κ, Ιδιοκτήτης på Ilios Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23 februar 2016

Thank you, for visiting us during your holidays on the island of Rhodes and for your kind words. We wish you the best.

Reisende som så på Ilios Restaurant, så også på

Har du vært i Ilios Restaurant? Del dine erfaringer!