“Ekte Gresk atmosfære”

Vurdert som nr. 38 av 139 Restauranter i Faliraki
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 12. desember 2018

Var her for tredje gang og blir møtt med vennlige smil, de husker oss igjen og vi får det samme bordet som vi hatt før. De husker også hva vi spiste og det er imponerende når det er 1 år imellom hver gang. Maten og servicen er helt topp! Det samme er servicen!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Bjørn L

Anmeldt 2. juni 2017 via mobile enheter

God mat. Ok service men ikke den gode varme følelsen en kan få på andre greske restauranter. Atmosfæren i restauranten er koselig. Helt nede på stranden med fin havutsikt. Bra sted om en ønsker er godt sjømat måltid.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, torbj_rnl845
Anmeldt 18. august 2016 via mobile enheter

Herlig atmosfære på hele plassen, utrolig hyggelig personale. Fikk plass ute i måneskinnet ved stranda. Spiste en lokal gryte som var aldeles nydelig!

Dato for besøk: august 2016
Takk, Kristoffer S
Anmeldt 4. august 2016 via mobile enheter

Vi har vært her 2 ganger nå, med 2 barn og 2 voksne. Deilig gresk mat og hyggelig betjening. Restauranten ligger ved sjøen med flott utsikt over Faliraki bay. Vi har barn på 11 år som ikke spiser så store porsjoner og her var det ikke noe problem å lage barneporsjoner ut av de voksne matrettene. Prisene var veldig hyggelige sammenliknet med vår hotellrestaurant.
Vi kommer tilbake

Dato for besøk: august 2016
1  Takk, Sverre H
Anmeldt 31. juli 2016 via mobile enheter

Fin beliggenhet ved stranden, god service, men det gikk litt i surr for de da de hadde det travelt. Maten kom bittelitt sent, men det var meget god kvalitet på den. Kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: juli 2016
Takk, minasag

Reisende som så på Dimitra Restaurant, så også på

Faliraki, Rhodos

Har du vært i Dimitra Restaurant? Del dine erfaringer!