Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Dette er vårt andre besøk på Alila. 1 uke denne gangen (1 uke på Symi først. Vi var her 2 uker i fjor).
Dette er et hotell med litt extra luxus!
De ansatte gjør sitt beste - uansett hvor du befinner deg: på restaurantene, stranda eller i resepsjonen!
Mat/restaurant: fantastisk mat og drikke, i bufferen finner man alltid noe godt, på restaurantene ellers er det også fantastisk mat - og selvfølgelig god service! De skjemmer deg bort!
Vinbaren: Her MÅ man bare besøke de supersøte jentene, smake vinen og den delikate «fingermaten» som passer perfekt til vinen du har valgt!
Treningsrom: er nå åpent fra 0700 Helt greit med tredemøller, sykler, treningsapparat og vekter.
Rommene: Lekre!! Og rene!
Stranda: fin og ren strand med runde småsteiner og sand! Gode solsenger og parasoller
Beliggenhet: fantastisk - om du ikke ønsker å bo i byen da!. 6 km til Rhodos by - og lokalbusser stoppet rett utenfor døra! Går til Faliraki tettsted og Lindos (motsatt veg)!
Underholdning: de har band/musikk hver kveld ute på terassen - godt utvalg og flinke musikere - alt fra pop til rock! Et lite aber er kanskje at man av og til blir mer opptatt av om kelnerne klarer å unngå å snuble i alle barna som «danser», enn av den gode musikken!
For barn: Vi har reist som par, men det ser ut for at barna rundt oss har det helt topp!
Til slutt: Vi elsker denne plassen - lekre omgivelser, herlig personale, fin beliggenhet.... Her blir du virkelig bortskjemt!!!

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Cecilie G
MitsisAlilaHotel, Guest Relations Manager på Mitsis Alila Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2018

Dear Cecilie G,

Thank you for taking time to share your wonderful review with us on Trip Advisor. Our pleasure to hear that your second visit to our resort was fantastic and you had a relaxing time. Thank you for mentioning our courteous personnel, variety of food and beverages, clean facilities, great location of the hotel and new improvements in our gym. It is nice to receive such good feedback and we are happy to hear that all in all you had a wonderful time in Rhodes and were spoiled in our resort. Looking forward to welcoming you back in the near future.

Best regards, Mitsis Alila Resort & Spa

Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Man kan raskt la en liten bagatell bli til en stor sak. Jeg slettet foregående anmeldelse i etterpåklokskapens navn og la til en ny og mer presis og reflektert anmeldelse. For det fortjener både hotellet og alle deres ansatte. Det er veldig mange flotte og dedikerte mennesker som jobber her.

De ansatte ønsker alltid å gjøre sitt beste for oss som er gjester her på Alila. Vi som gjester har mange ønsker, og de fleste av oss kan sikkert være litt krevende. Det å navigere rundt gjestene kan nok være en veldig krevende oppgave i hverdagen.

Renholdet er som alltid perfekt. Vær en krik og krok er ren på hotellet og rommet man disponerer like så.

Vi har valgt stort sett å spise frokost, lunsj og middag utendørs på hovedrestauranten. Der er det en rolig og hyggelig atmosfære og de ansatte gjør sitt ytterste for at vi skal ha en flott opplevelse. Maten er rikholdig og du finner alltid noe etter din smak. Enten du ønsker fisk, skalldyr, kjøtt eller mer vegetarmat. Nytt for året er at man kan få servert middag til 05:00. Har ikke benyttet meg av tilbudet ennå, men det er jo smått utrolig.

Noen ganger er det veldig hektisk for de ansatte og da spesielt når underholdningen starter rett etter middagen og de neste timene der etter. Da må man beregne litt ekstra tid på servering. Da de ansatte skal dekke en ganske så stor arbeidsflate. Vi snakker vel gjerne om over 20.000 skritt om dagen for flere.

Vinbaren er også ett sted man bare må besøke. Dette er ett sted for voksne i -1 etasje hvor man sette seg ned for å ta ett god glass vin etter sitt eget ønske. Ett veldig hyggelig sted!

Underholdningen består av forskjellige band/grupper og mange av dem er virkelig gode musikere. Encore og Nima band bør absolutt høres på! Er jo litt farget av min smak dette da

Så mitt reiseråd er, ønsker du noen dager med fred og ro fra en hektisk hverdag, da er dette stedet å være. Ta gjerne med den eller de du er glad i også. For det vil bare gjøre opplevelsen bedre.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, th0reg

Dear Thore G,

Thank you for your recent detailed review on Trip Advisor. We truly appreciate you sharing these positive comments regarding your stay at Alila and mentioning our friendly and professional staff, cleanliness of the facilties as well as the relaxing time you had in our resort. Nice to hear that our wine bar was a great addition to your holiday experience! Thank you once again for choosing Mitsis Alila Resort & Spa. Looking forward to welcoming you back soon!

Sunny greetings from our team and management

Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Dette hotellet er helt fantastisk! Dette var vårt femte besøk og hotellet blir stadig bedre! I år var vinen mye bedre ,og vi likte også forbedret avfallshåndtering!
Vi klarer ikke å takke alle, men vi må få nevne spesielt Antonia og hennes folk på den greske tema restauranten, Katarina i vinbaren, Lefteris ansvarlig for hovedbaren, alle i strandbaren, Evy ansvarlig for tema restaurantene nede og Michalis i hovedrestauranten!
Vi kommer så gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, eivmost
MitsisAlilaHotel, Guest Relations Manager på Mitsis Alila Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2018

Dear Eivind Magne O,

First of all we would like to thank you for your loyalty to Mitsis Hotels and Mitsis Alila. We are very happy to hear that your 5th stay in our resort was filled with lots of positive memories and our personnel took the best care of you. It is always our pleasure to welcome back repeating guests and we are proud to hear that this year you noticed also new improvements that made your stay even more enjoyable. We are looking forward to welcoming you back soon!

Best regards, Mitsis Alila team and management

Anmeldt 28. juni 2018

Har nettopp sjekka ut frå Mitsis Alila for 2. gong og det vert garantert ikkje den siste. Dette hotellet er berre heilt MAGISK på alle måtar! Fantastisk atmosfære, ekstremt serviceinnstilt betjening, nydeleg utsikt, mange aktivitetar for både born og vaksne, kidsclub, minidisco, live-musikk kvar kveld, fantastisk mat og lekre rom. Ein kan velge mellom nær 10 ulike restaurantar/cafear/vinbar/Champangnebar, i tillegg til hovudrestauranten som tilbyr frokost/lunch/middag/buffet.
Ein føler seg svært velkommen til hotellet, ALLE er like hyggelege og står på frå morgon til kveld for at du som gjest skal føle deg ekstremt godt ivaretatt. Alle er like smilande og imøtekommande og ingen ting er problem, dei hjelper deg så godt dei kan og restultatet vert som regel betre enn det du hadde forventa.
Hotellet har meget god standard, heile hotellet er innreda i lyse lekre fargar, designet er gjennomført og heile hotellomårdet både utvendig og innvendig er svært reint og ryddig.
Maten er i ei klasse for seg sjølv, det å kunne velge mellom såå mange ulike restauranter til både middag og lunch kvar dag er luksus, meksikansk, italiensk, asiatisk, sjømat, burger, pita evt buffet, valget er ditt og alt er inkludert i prisen.
Dersom eg må pirke på ein liten bagatell, må det vere at det hadde vore supert om hotellet fekk montert opp eit par klokker ved bassengområdet, t.d. på Kidsclub. Då er det enklare for gjestane og orientere seg om tid, siden dei færraste bruker klokke når dei bader/soler seg.
Tviler på det kan finnast betre ferieparadis på denne jord! :)
Takk for nok eit MAGISK opphold, vi kjem garantert tilbake!

Romtips: Gjerne ikkje toppetg til tross for meget bra utsikt, det er 4 heiser på anlegget og det kan bli lenge og vente om du bor i 8.etg
Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, ireneoveraa
MitsisAlilaHotel, Guest Relations Manager på Mitsis Alila Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2018

Dear Irene O,

Thank you very much for sharing this perfect review with us. Our pleasure to hear that you had a magical time in our resort and your holiday experience was filled with lots of great memories. Nice to hear that your second visit to Alila was even better that first and we could surprise you with top quality service in all of our departments. We are looking forward to welcoming you back soon!

Kind greetings from Mitsis Alila Resort & Spa

Anmeldt 22. oktober 2017

Vi har vært her 2 ganger, blir tur neste år også. Rommene er romslige og veldig fine og rene. Kjempefint hotell, utrolig god service og en blir veldig godt tatt vare på. Stort utvalg av mat, flere tema restauranter. Betjeningen er veldig flinke og kjempehyggelige, en føler seg virkelig ønsket. Gjengen i strand baren sto på fra morgen til kveld.
Det samme med de som jobbet i vin baren, utrolig tempo og vanvittig hyggelige, kan ikke få fullrost de nok. Flinke folk !!
Gleder oss til å treffe dere igjen, alle sammen.

Janne og Inge

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, _inge_setran
MitsisAlilaHotel, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων på Mitsis Alila Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2017

Dear Janne & Inge,
Thank you for taking the time to bring your feedback to our attention.
We are happy to hear that our staff and facilities met your standards and exceeded your expectations. We aim to offer excellent facilities along with personalized service and we are delighted that you had the opportunity to experience this.
We are sincerely happy that you have enjoyed your stay in our hotel and we hope that we will have the chance to welcome you again soon!

With best wishes,
Mitsis Alila Resort & Spa