TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 15. august 2019

Bodde her en uke med barna mine i august. God mat, men brus og drinker av dårlig kvalitet. Godt øl.
Fikk rom et stykke unna, så det ble litt upraktisk. Vanskelig å finne ledige solsenger, og mange var okkupert hele dagen med håndklær ol uten at de ble brukt.
Matsalene litt trange, og mye kø. Negativt at det var tillatt å røyke på disse områdene.
Toalettet vårt sluttet å fungere, men det ble rettet opp med en gang vi ga beskjed om det
Rommene var også noe trange, og etter en hadde dusjet, rant det vann utover gulvet. Også støvete under sengene, selv med "rengjøring" hver dag. Sirisser kom seg også inn på rommene, så hadde flere runder med jakt på disse. Kom seg opp i koffertene bla.
Sengene var kun utstyrt med tynne laken, så det ble litt kaldt om natten.
Mange morsomme aktiviteter igjennon dagen, bla dartspillkonkuranse som ble veldig populært hos barna
Hotellet lå et stykke unna sentrum, litt øde, men lett å finne frem. Fine turmuligheter i nærområdet.
Den nærmeste stranda lå ca 5 minutters gange fra hotellet. Nydelig badevann, men steinete bunn (kvasse steiner), så nødvendig med badesko!
Fin kiosk på hotellet, med greie priser.
Håndduker mot depositum, som måtte betales kontant med Euro, 10 Euro pr stk.
Ellers fine områder rundt bassengene, og ungene koste seg masse der
Hyggelig og behjelpelig betjening
Vi er fornøyde med oppholdet, men velger nok ikke dette hotellet ved en senere anledning.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Norskfamilie2019
hotel_responsible, Manager på Evita Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2019

Dear Norskfamilie2019,
Thank you very much for your feedback which is very much appreciated.

Your remarks are very helpful and are always taken into consideration in order for us to correct and improve our standard of service and our guest satisfaction.

Thank you once again and we look forward to seeing you again.

Our best regards and warmest wishes,

Anmeldt 7. juli 2019

Det er ikke et 4 stjerners hotell.
Store flotte rom, litt dårlig rengjøring. Mangel på vann i dusjen enkelte dager, to dager før vi reiste fikk vi beskjed om å dusje før 17.30 og etter 19.30 for å få en skikkelig dusj!
Veldig stor balkong.
All inklusiv, frokosten var bra. Lunsj og middag var omtrent det samme. Så spiste ute noen dager.
Underholdningen var bra! Fantastiske personer som stod for aqua gym, vannpolo, aqua zumba og kveldsunderholdningen.
Fint område, litt langt vekke fra sentrum.
Utrolig koselig dame i resepsjonen som var behjelpelig med det meste! Vi hadde et greit opphold, men skulle som sagt ønske at vi hadde fått vite om vannet første dagen, så hadde ikke dette blitt et irritasjonsmoment. Det er ikke alle som er bereist og vet når det er lurt å dusje og ikke.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Nina314
hotel_responsible, Manager på Evita Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2019

Dear Nina314,
Thank you for your review posted on the TripAdvisor.

Also, thank you for telling us about your perceptions, your comments have been passed to the Management team. Your feedback gives us the opportunity to focus on the things we need to improve.

We would like to host you again to show you that we can exceed your expectations.

Kind regards,

Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

God og variert mat både frokost, lunsj og middag. Bassengbaren var veldig bra, med ett stort utvalg. Stort og fint basseng, og solsenger nært bassenget. Rommet var bra. Betjeningen var veldig trivelig og morsomme. Artig at hotellet organiserte tur til diskotek.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Linda F
hotel_responsible, Manager på Evita Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juni 2018

Dear Linda F,
Thank you for sharing your 5 star experience with fellow TripAdvisor readers.

Your words are really highly motivating for us. We are very happy that you could enjoy our tasty culinary offer, the beautiful location and the warm hospitality.

We are really looking forward to welcoming you back soon.

Best regards,

Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Kjærestetur til Rhodos, og Evita var et flott hotell med deilig mat og kjempefint rom! Buffetene var varierte og fristende både til frokost, lunch og middag. Rent og ryddig overalt med blid og hyggelig betjening. Det ble også gjort rent og redd opp på rommet hver eneste dag. Aktivitør Niño bidro med god stemning og godt humør, og fikk oss med på både dart og bordtennis og diverse aktiviteter! På Evita er det stort basseng med god plass, vannsklier, og en liten butikk på hjørnet, her har du alt du trenger for et herlig opphold! Beliggenheten var kjempebra, en kort gåtur til finkornet strand og små restauranter. Kort taxitur (eller en 25 minutters gåtur) til snorkelparadis Anthoni Quinn og Ladiko bay med krystallklart vann og spennende fiskeliv. Å reise hit i begynnelsen av mai var perfekt, da det verken var alt for varmt eller kaldt. Vi skal tilbake hit med alle de 4 barna våre, vi hadde et fantastisk opphold! Evita Sun Resort anbefales på det sterkeste!!

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, verra78
hotel_responsible, Manager på Evita Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mai 2018

Dear verra78,
Thank you so much for staying with us at Evita Sun Resort.

We feel very proud to read that you have been impressed with our facilities, modern rooms and services, friendliness of our staff and that you have especially liked our culinary.

It is also great to know that you are going to come back with your four children.

We cannot wait to welcome you again!

Best regards

Anmeldt 15. august 2017

Vi hadde en fantastisk ferie på SunConnect Evita. Vi var her i 2 uker og har bare positive opplevelser fra oppholdet. Nytt og fint hotell med fine rom. All Inclusive med gode alternativ til familien. Vil spesielt trekke frem Animation Team med Vicky, Tony og Sergio. Supre alle sammen, fine folk som får med gjestene på både aktiviteter og utflukter. Renholdspersonellet gjorde også meget god jobb. Rommene ble vasket og flidd hver dag. Stor sjanse for at vi vil besøke dette hotellet ved en senere anledning :-)

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, kjemer
Svar fra ledelsen:Besvart 16. august 2017

Dear kjemer,
Thank you so much for your positive words here on TripAdvisor.

We appreciate your kind words about the great service, staff and the cleanliness of our hotel and pools.

All the pleasure was shared with the entire team and we hope to see you again in the future.

Sunny regards from Rhodes,
Your SunConnect Evita Team