Anmeldt 25. mai 2018 via mobile enheter

Styr unna.Bildene lyver, da de er nok fra da hotell var nytt.Det er møkkete overalt.Nedslitt og utrivelig. En frokost som består av overkokte egg, skinke og tørt brød.Resturanten er stengt og på treningsrommet lukter de så ille at du snur i døre.Bassenget var så skittent at jeg har ikke badet der mot betaling. Dette er å lure turister.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Kjells445
Anmeldt 9. juli 2017 via mobile enheter

Har bodd her 4 dager og leter nå etter et nytt hotell. Rom er stort sett ok og rent, resten er tragisk dårlig. Har klaget til hotell og reisearrangør, hotellet har ingen mulig oppgradering- mulig jeg får endret hotell fra reisearrangør. Hvis ikke så skjer betaler jeg selv en ny uke et annet sted. Frokost er minimalistisk, overkokte egg(grønne innvendig) overstekte speilegg/omelett, tom vanntank i 3 dager etc. Bedre frokost kjøpes over veien til 5-6 euro. Basseng er tilsynelatende rent, men er ganske skittent. Verre er det med solstoler/senger og området rundt. Avskyelig, skittent, i stykker. Alle gjester går heller til stranden og bader. Det skal være et voksenhotell, men i nøden av få gjester slipper de inn barnefamilier til poolen. De fleste av disse snur når de ser hvordan det ser ut.
Ansatte er fornøyd med tilværelsen, lite oppmerksomhet og service å få. Her trengs en skikkelig ryddesjau både på personal og fasiliteter, ledelse etterlyses.

Dato for oppholdet: juli 2017
2  Takk, SveinArneB
Anmeldt 23. juni 2017 via mobile enheter

Ålreit hotell til ålreit pris. Et lite privat basseng og hyggelig betjening. Det er ikke mange folk/rom så stille hotell men det ligger litt nærme en trafikkert hovedgate. Rengjøring vær dag så veldig bra. Sengene var harde så det kunne vært bedre.
Alt vært pengene men minus for trafikk støy og harde senger

Dato for oppholdet: juni 2017
2  Takk, dagellingk
Anmeldt 20. mars 2017

Hotellet ble fremstilt som et spa og flott hotell. Dette er et spøkelseshotell. Restauranten er nedlagt (tom og mørk) under hele vårt opphold sommeren 2016. Det var gjennomgående slitt og skittent på møbler og invententar. Lite gjester og omtrent ikke tilgjengelig personell med unntak av en bestefar (som ikke kunne engelsk) i resepsjonen. I frokostbuffeen ble det ikke fylt på med mat og drikke, så her var det første mann til mølla. Det tok veldig lang tid hvis man trengte noen form for hjelp på hotellet. Spesielt bade og også andre steder i rommet var det masse maur. Håndkler ble ikke alltid byttet ut. Vi kan ikke anbefale dette hotellet og vi synes ikke det fortjener å være et 4 stjerners hotell. Vi reiser mye på ferier i Europa og i Hellas, og dette synes vi var en dårlig opplevelse i forhold til forventningene våre. Skulle vært et 2 stjerners etter min mening.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, _tinanyhammer
Anmeldt 30. september 2016 via mobile enheter

Tror hotellet må oppgradere sine bilder, fordi slik fremstår ikke hotellet idag. Ut ifra bildene ser jo dette bare flott ut. Bildene er nok fra når hotellet var nytt ,og det er nok noen år siden. Hotell bærer preg av dårlig vedlikehold og spesielt på utområde. Basseng område er lite og en stor del av solsengene er ødelagt eller så møkkete at det frister ikke å ligge der. Vanngraven rundt barområde er direkte møkkete ,og da tenker vi hvordan er renholdet av selve bassenget ? Vi valgte og ikke benytte bassenget. Rommet var ok utenom en sofa som ikke akkurat så nyrenset ut. Selve renholdet av rommet er veldig bra og de ansatte er hyggelige og serviceinnstilte. Vi hađde en terrasse uten sol i " bakgården "men med boblebad. Tror nok det er en stund boblebadet er rengjort også . Frokosten er den mest stusselige vi har sett på lenge så vi spiser en annen plass. Hotellet ligger mye lengre fra stranden enn oppgitt og ved siden av en sterkt trafikert vei man må krysse . Det er i tillegg ca 15 min å gå til nærmeste lokale tettsted med butikker og restauranter. Anbefaler reisearrangører å ta et besøk til hotellet fordi beskrivelse og bilder stemmer ikke med virkeligheten sånn som det fremstår idag. Prisen er ikke i samsvar med standard og dette er ikke noe 4 stjernes hotell ." No value for money " Dette blir som å selge en 10 år gammel bruktbil ved å bruke bilder fra da den var ny. Egentlig terningkast 3 ,men fratrekk for bruk av gamle bilder.

Dato for oppholdet: september 2016
1  Takk, Kjells445