“Var bedre for noen år siden”

Koukos Rhodian Guesthouse
Vurdert som nr. 112 av 512 Restauranter i Rodos by
Kjøkken: Gresk
God for: Barscene, Spesielle anledninger, Familier med barn, Lokalt kjøkken, Forretningsmøter, Store grupper, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Husket dette som et fantastisk sted fra tidligere år. Var ikke så imponert denne gangen. Maten var helt grei, drinken ikke særlig god og prisene er heller ikke de laveste. Fikk litt dårlig råd ang valg av småretter i tillegg.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Lakserosa

Anmeldt 3. oktober 2019 via mobile enheter

Vi hadde ikke bestilt bord, og ble plassert inne. Musikken fra høyttaleren var så høy at vi ikke kunne føre noen samtale mens vi ventet på maten. Og vi ventet . . . i 45 minutter før maten kom.
Maten var god, - men venting og høy musikk ødela middagsopplevelsen.
Lite trolig at vi kommer tilbake, - finnes mange gode alternativ.
PS vi spurte om det var mulig å dempe musikken

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, AnneJ2005
Anmeldt 26. august 2019 via mobile enheter

Her er det bare å holde seg unna. Maten og servicen var forferdelig dårlig.
Var masse folk når vi ankom tenkte dette var et bra sted å spise. Vi måtte vente 30 minutter før vi fikk bestille noe. Vi bestilte en fiskerett som var som og spise bildekk og en svinerett som var tørr. I tillegg var betjeningen ikke veldig serviceinnstilte, så det tok 30 min etter vi var ferdig å spise før vi fikk kontakt med dem. Absolutt ikke et sted jeg ønsker å anbefale.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, 57andreasc
koukosr, social media manager på Koukos Rhodian Guesthouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2019

Takk for at du tok deg tid til å skrive anmeldelsen din, og vi beklager den ubehagelige opplevelsen du har hatt med oss.
Vi prøver alltid å holde servicenivået høyt, noen ganger på grunn av den overveldende arbeidsmengden på visse dager og timer kan det være en liten forsinkelse. I alle fall, hvis forsinkelsen var så lang som du beskriver, burde du ha informert servitøren eller vertshuset om å løse problemet umiddelbart, og dermed redusere problemer.
I alle fall vil vi gjerne besøke deg igjen, fortelle oss dine kommentarer og prøve menyalternativene våre på nytt.

Anmeldt 12. august 2019

Hadde panert Torsk med en slags hvitløk-potet pure. Gresk salat og pommes frites som side orders. Veldig godt men pommes frites'en var sannsynligvis ikke fritert. Potetene var nok bare ovnsstekte og var slappe. Var også helt unødvendige til måltidet, noe som var vår egen feil.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 280jang
koukosr, social media manager på Koukos Rhodian Guesthouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2019

Tusen takk for dine vakre ord, vi streber alltid etter det beste, vår lidenskap er varm gjestfrihet, god service og god mat.
Vi vil gjerne se deg snart igjen!

Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

God mat og hyggelig betjening, her må man reserverer bord da dette er en populær plass, vær nøye med navn ved reservering

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Flyer731458
koukosr, social media manager på Koukos Rhodian Guesthouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2019

Tusen takk for vennlige ord og positive kritikk.
Vi vil gjerne se deg igjen hos oss!

Reisende som så på Koukos Rhodian Guesthouse, så også på

Rodos by, Rhodos
Rodos by, Rhodos

Har du vært i Koukos Rhodian Guesthouse? Del dine erfaringer!