“Herlig betjening, god mat og drikke !!”

Le Bistro Restaurant - Cocktail Bar
Vurdert som nr. 124 av 572 Restauranter i Rodos by
Prisklasse: kr 45 - kr 961
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Beskrivelse: Velkommen til Le Bistro - Hvor Kulinarisk Kunst Møter Cocktailhåndverk! Le Bistro er en kulinarisk oase og cocktailbar som legemliggjør essensen av sofistikering. Beliggende i hjertet av byen, tilbyr vår etablering en fengslende opplevelse som sømløst kombinerer utsøkt mat med cocktails. Trå inn i Le Bistro og bli transportert til en verden av eleganse og sjarm. Atmosfæren er intim og innbydende, med smakfull innredning og myk belysning som skaper en varm og romantisk stemning. Vårt oppmerksomme personale er dedikert til å gi upåklagelig service, og sikrer at hvert besøk blir minneverdig. Hos Le Bistro tror vi at middag er en opplevelse å nyte. Fra den første slurken til den siste biten 👌🏼
Anmeldt 2. desember 2018

super bra service og nydelig mat , anbefaler på det sterkeste , vi har vært der no 3 år på rad, og må bare innom der, vi koser oss og føler oss så hjemme der , og betjeningen der er bare så skjønne , herlige mennesker ❤️

1  Takk, KarianneN19

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Det er bare supert å være der. Fantastisk mat og supertrivelig betjening. Maten kommer superfort og vanvittig flott anrettet.😀😀😀

1  Takk, Geir S
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Jeg og min mormor dro sammen til Rhodos året jeg fylte 10 år. Da spiste vi på Bistro, jeg bestilte pizza margarita, den var veldig god, kelneren vår ryddet av bordet da Mormor skulle følge meg på do, og de trodde vi hadde stukket av uten å betale.

I august i år spiste jeg og pappa der igjen. Pizza Margarita var fortsatt godt. Stolene er behagelige, resturanten har personlighet.Folkene som jobber der er veldig kjærlige.

Dato for besøk: august 2018
Takk, henrikbraathen144
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Veldig bra service og mat! Dere må prøve Mohjito chicken! Veldig god matrett!!!!! Må prøves. De har mye godt annet også! Espresso martini drinken et amazing!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Johanne N
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Hyggelig plass med hyggelige ansatte! Her blir man sett og passet godt på.
God mat, menyen er som de fleste steder i nærheten. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, MaritaDN

Reisende som så på Le Bistro Restaurant - Cocktail Bar, så også på

Har du vært i Le Bistro Restaurant - Cocktail Bar? Del dine erfaringer!