“Utrolige Maria på kjøkkenet.”
Anmeldelse av Tamam

Tamam
Vurdert som nr. 13 av 531 Restauranter i Rodos by
God for: Romantisk, Familier med barn, Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 23. september 2021

Vi var der og spiste lammefilet med potetmos tidlig en ettermiddag. Stedet var pusset opp og slått sammen med baren Flaws (samme eier) Vi ble som vanlig ønsket velkommen av Andreas. Men alt var ikke som før ! Toalettene var nå opp en bratt trapp. ( ikke for handikappede ) Vi savnet også smilet hos betjeningen. Stedet er fremdeles i særklasse som spisested og jeg anbefaler det om du liker deilig god mat.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, hansolavh2020

Anmeldt 11. oktober 2019

Hadde gått forbi denne restauranten flere ganger under oppholdet. Kø hver kveld. Tenkte at her må det være spesielt bra. Avresedagen slapp vi kø, men den kom ganske fort. Artig at sjefen var ute og serverte et glass vin mens de ventet. Lamme schanken har jeg nok smakt beder, men helt ok. Kona bestilte en rett m. kyllig filleter som var helt utsøkt god. Svært hyggelig betjening og god atmosfære.

Dato for besøk: oktober 2019
3  Takk, Morten M
Anmeldt 11. oktober 2019 via mobile enheter

Hadde store forventninger til besøket etter mange anbefalinger. Forrettene var gode og med mye mat. Det hadde vært nok med 1/2 forrett til hver. Jeg spiste kylling med fersken, kyllingen var saftig og god, men saus og tilbehør var altfor søtt. Resten av besøket var topp, topp personale og deilig vin.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Astrid_Bernhardt
Anmeldt 6. oktober 2019 via mobile enheter

En intim og koselig restaurant. Gode greske retter og hyggelig betjening. Vi falt for lammelår å la gresk. God husets rødvin. Totalt sett en svært hyggelig opplevelse.

Dato for besøk: september 2019
Takk, BMARTINOLSEN
Anmeldt 23. september 2019 via mobile enheter

Fantastisk service med rødvin servering i køen, perfekt mat, hyggelig betjening og god atmosfære Absolutt verdt ventetiden!
Besøker denne resturanten hver gang jeg er i Rhodos

Dato for besøk: september 2019
Takk, tonjeb53

Reisende som så på Tamam, så også på

Har du vært i Tamam? Del dine erfaringer!