“Denne må du prøve❤️Tamam❤️. Veldig koselig restaurant, de har et hjerte av gull.”
Anmeldelse av Tamam

Tamam
Vurdert som nr. 23 av 552 Restauranter i Rodos by
Prisklasse: kr 105 - kr 524
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 1. august 2022 via mobile enheter

De serverer kjøtt,pasta,salater og sjømat. Det er utrulig god smak på maten. Da man er ferdig med maten er det også mulighet å ta en drink.Disse holder å høy standard. Vi har nesten hvert her hver dag i 2 uker🥰. Det er ofte kø utfor,men det er verdt stå i kø😉. Vi elsker Tamam🥰

Dato for besøk: august 2022
Takk, trondchristiann

Anmeldt 13. juni 2022 via mobile enheter

Var fem stykker her for å spise. Vi bestilte forskjellige retter. Pasta kylling, kylling, lam, svin og storfe. Alle rettene var utrolig gode, og vinene vi drakk var også bra. Det var skikkelig store porsjoner, så alle ble mette, selv uten forretter. Vi fikk dessert på huset, og faktisk også musserende vin til.... Det eneste negative var at de var sene med å fjerne tomme glass fra bordet. Ett sted jeg virkelig vil anbefale å stoppe på hvis du er i Rhodos by.

Dato for besøk: juni 2022
Takk, 69kennethn
Anmeldt 22. mai 2022 via mobile enheter

Et utrolig bra spisested med topp service og nydelig mat. Dette er en plass vi trygt kan anbefale. De ansatte og eieren var svært oppmerksom og fulgte med på det som skjedde

Dato for besøk: mai 2022
Takk, 74steinarg
Anmeldt 22. oktober 2021 via mobile enheter

Taman ❤️
Vi har vært på Tamnan hver gang vi har vært på Rhodos Vi føler oss velkommen. Det er som vi er i familie med dem som jobber der Det er også veldig god service .De har veldig god mat .De har salat, kjøttretter, spagetti og sjømat.Det er utrolig god smak på maten. Etter du har spist har du mulighet å ta en god drink. Vi elsker taman.

Dato for besøk: oktober 2021
Takk, trondchristiann
Anmeldt 7. oktober 2021 via mobile enheter

Et helt spesielt sted med veldig dyktig og oppmerksom betjening. Servicen er førsteklasses uten å virke påtrengende. Maten er utrolig god. Jeg anbefaler særlig å dele flere forretter slik at man kan få flere smaksopplevelser. Jeg spiste en hovedrett med pasta og kylling og den var helt fantastisk. De har en fin vinliste, også flere som er ganske rimelige. Anbefales varmt!

Dato for besøk: oktober 2021
Takk, 868runes

Reisende som så på Tamam, så også på

Har du vært i Tamam? Del dine erfaringer!