“Kanskje den beste resturanten i Rhodos by!”
Anmeldelse av Tamam

Tamam
Vurdert som nr. 23 av 573 Restauranter i Rodos by
God for: Lokalt kjøkken, Familier med barn, Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 27. september 2022 via mobile enheter

Fantastisk hjemmelaget mat,
Mr Andreas og personalet er super hyggelige og gjør besøket til en opplevelse, vi besøkte resturanten flere ganger i uken vi var på ferie.
Annbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: september 2022
1  Takk, 577christianh

Anmeldt 22. september 2022 via mobile enheter

Fantastisk restaurant i Rhodos by. God mat, har spist en pasta rett med kylling og spinat, pasta med sjømat, noen småretter. Nydelige drinker! En opplevelse å spise og drikke på Tamam!

Dato for besøk: september 2022
1  Takk, Tine R
Anmeldt 27. august 2022 via mobile enheter

Fantastisk mat og fantastisk service ingenting å klage på.. drinkene var også veldig bra. Drar lett tilbake hit for å spise

2  Takk, BackPacker407686
Anmeldt 19. august 2022 via mobile enheter

Vår favoritt restaurant på Rhodos! Perfekt service og nydelig mat. Ikke bli skremt av kø på utsiden. Det går fort og er verdt å vente på😃

Takk, jeanettel360
Anmeldt 12. august 2022 via mobile enheter

Fantastisk god mat !! Drinkene var knallgode og delikat servert, likeså vinen i store gode glass. Forstår godt hvorfor det er kø utenfor hver kveld, så kan lønne seg å gå litt tidlig. Du vil ikke gå glipp av denne bortgjemte skatten av en restaurant. Meget vennlig betjening og man får dessert på huset. Blir flere besøk hit for vår del og kan varmt anbefale stedet til andre!

2  Takk, marmelli1

Reisende som så på Tamam, så også på

Har du vært i Tamam? Del dine erfaringer!