“Lunsj”

Kjøkken: Gresk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Gode anmeldelser, så tok turen. Dårlig service, måtte nesten gå bort og ta på personalet for å bli sett (var to andre par i restaurenten). Bestilte en haug med alt for lite stekt calamari, en sitronskive og to klumper med agurk.

Om du har litt for god tid, god råd og holder deg til standardisert mat, så er det et OK sted.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Traveler723671
giorgos b, Ιδιοκτήτης på Restaurant Olympias, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juni 2018

Thank you very much for you comment but you saw the calamaries on the picture that I showed you, so knew exactly what you will take

Anmeldt 5. juni 2017 via mobile enheter

Vi fant dette stedet på TripAdvisor og ønsket å prøve dette stedet pga god omdømme. Vi bestilte gresk mat og fikk servert kjempe god mat. Det tok litt tid før det ble servert, men det var absolutt verdt det. Servitøren kunne noen ord på norsk, noe som gav oss inntrykk av at han var interessert i sine gjester. Vi ble godt tatt i mot og god mat. Vi vil returnere hit for måltid igjen.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Stine K
Anmeldt 4. oktober 2016 via mobile enheter

Her får du den gode opplevelsen som man håper å få når man spiser ute
Fantastisk mat, store porsjoner og bra priser
Verdt et besøk

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, sveinmorgann
Anmeldt 27. september 2016

Veldig fornøyd med service og mat. Vennlig personell, får deg til å føle deg " hjemme" OK priser. Anbefaler et besøk der.

Dato for besøk: september 2016
Takk, Marianne K
Anmeldt 30. juni 2016 via mobile enheter

Har nå vært her to ganger, og begge gangene har det vært elendig service og begge gangene tok det 1 time å få pizza. Da hjelper det ikke at pizzaen er god, når lunsjen/solpausen tar 2 timer. Så har du god tålmodighet, er middels sulten og ikke har behov for god service, gå hit!

Dato for besøk: juni 2016
1  Takk, renathet2017

Reisende som så på Restaurant Olympias, så også på

Ialyssos, Rhodos

Har du vært i Restaurant Olympias? Del dine erfaringer!