Anmeldt 11. juni 2018 via mobile enheter

Dette er et helt topp leilighetshotell med blide og hyggelige betjening. Et lite basseng i bakgården liten bar altid rent og nye håndklær alle 14 dagene jeg var der .kort vei til begge strendene ca 10 min gange

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, 42edvinr
Anmeldt 16. mai 2018 via mobile enheter

Vi var 4 voksne personer som bodde på Annapolis i en uke. Vårt 3. Besøk i Rhodos og første på Annapolis. Vi vil definitivt komme tilbake. Vi hadde hver vår leilighet med balkong. Rengjøring er utmerket. Alle som jobber på hotellet gjør sitt ytterste for at du som gjest skal ha det bra. Det er room service og maten og ikke minst drinkene er helt fantastisk. Må trekke frem pasta carbonara og pepperstek som de beste i Rhodos. Bartenderen Daisy er helt unik som person og med drinkene. Hun lager den beste mojito og strawberry daiquiri i hele Rhodos. De behandler sine gjester som de er venner eller familie. Vi ville ikke reise hjem. Tusen takk til dere alle dyktige medarbeidere på Annapolis som gjorde at vår ferie ble så vellykket.

Dato for oppholdet: mai 2018
4  Takk, lisaand2018
Anmeldt 28. september 2017 via mobile enheter

Veldig sentralt beliggende hotell, kort gangavstand til "alt ". Store, rene rom. Hyggelig og imøtekommende betjening. Litt trafikkstøy på verandaen, men vil man ha det stille velger man et hotell utenfor sentrum . Restaurant og basseng . Anbefales

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Svein G
Anmeldt 5. september 2017

Alltid vellykket ferie i Rhodos by. Bodde denne gang på Annapolis Inn. Ligger i gaten som du må kjøre ut av byen. Grei leilighet. innredet etter gammel stil. Eneste vi savnet på kjøkkenet var brødrister. Koselig hotell med svensk resepsjonist og alle ansatte var veldig hyggelige. God frukost og godt utvalg av lunsj og middag. Godt renhold. Nye håndkleet hver dag. Flott basseng. Kunne nok begynne å oppgradere litt etterhvert,men kan tenke oss å reise tilbake hit. Du har alt rundt deg i gangavstand !

Romtips: Rom 209. Vekk fra trafikken. Ikke sol på ettermiddag.
Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, Norunn30
Anmeldt 6. juli 2017 via mobile enheter

Vi valgte dette hotell pga beliggenhet. Det ligger midt i hjertet av Rhodos by med få minutters gange til alt. Servicen og renhold er bra. Hotellet er dog slitent og hadde hatt godt av en renovering. Frokosten er fra 7-11 og det er et pluss. Noe sparsommelig frokost, men har litt av alt. Små variasjoner fra dag til dag. Aircondition koster ekstra og det er unødvendig i et varmt land hvor det nesten er påkrevd å bruke. Koster ikke mye, men trekker ned helhetsinntrykket. Lite og fint basseng i bakgård og få minutters gange til strendene. Hadde gitt hotell 4 stjerner om standard på rom var bedre.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, KennethP149