Anmeldt 9. august 2017

Vi kom på hotellet. Forventet balkong med havutsikt. Var veldig skuffende da vi innså at det ikke var plass til bena våres på balkongen. Balkongen var rundt 60cm bred. Gikk egentlig fint siden resten av hotellet var renslig og ryddig. Deretter gikk AC'en i stykker. Det var midt på natten og forventet ikke at de kunne gjøre noe med det, men enda svært skuffende. Svaret vi fikk fra hotellpersonalet var at vi enten kunne åpne dørene eller komme oss ut klokken 5 om natten. Vi opplevde at personalet var i et generelt dårlig humør, og når en situasjon oppstod sa de bare at vi maset og måtte gå. Bassenget var på størrelse med et barnebasseng på et normalt hotell. Generelt veldig dårlig opplevelse, Frarådes på det sterkeste.

Dato for oppholdet: august 2017
3  Takk, markus k
Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Dette hotellet var en stor nedtur for oss som så for oss en rolig og avslappende uke. Det var dårlig rengjøring, kjedelig og uvariert frokost, små og trange rom, og i tillegg var det overfylt av finske turister og party-ungdom den uken vi var der noe som trakk hele opplevelsen ned flere hakk. De finske turistene "overtok" hele bassengområdet og hotellbaren hver eneste dag, og det var mye støy fra fulle ungdom ila kvelden og natten. Vinden var også utrolig plagsom, så om vi skal til Rhodos igjen vil vi helt klart velge et hotell på andre siden der det er mindre vind og forhåpentligvis mer familievennlige hoteller.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, K-88-A
Anmeldt 11. august 2016 via mobile enheter

Vi storkoste oss her på riviera hotell, bra renhold, ok+ frokost, og deilig bassengområde. Hotellet lå også redd ved stranden, men der blåste det veldig. vi trodde det skulle være et mer livlig ungdomshotell enn det var, hotellvakten ble ganske sint og kjeftet på kveldene om vi bråkte for mye og vi hadde ikke lov til å ha noen med hjem. Ellers var alle ansatte svært hyggelige, spesielt han som lager frokosten.

Takk, Susann A
Anmeldt 7. august 2016 via mobile enheter

Vi var 2 par som reiste til Rhodos for litt fest og litt ferie. Vi var super glad for at vi valgte dette hotellet! Vi spilte musikk og hadde det gøy på rommene, noe som var helt ok. De dagene vi ikke festet var det nok så roligt på hotellet! Rommene var rene og pene! Vaskedamene gjorde en god jobb! Litt lite bad var minus.
Ligger i nærheten av alt. Super hyggelig betjening!
Det store minuset med hotellet var lite variasjon og kjedelig frokost.

Takk, Helene G
Anmeldt 15. juli 2016 via mobile enheter

Fin beliggenhet rett ved Windy beach. Blåser ofte så mye at balkong ikke kan benyttes. Harde senger (våkner med stiv og øm rygg).
Middelmådig frokost.
Vennlig betjening.
Wi-fi og aircondition koster ekstra. Mye støy fra gate og fra yngre hotellgjester nattestid.

Takk, 783eskill