“Avocado”
Anmeldelse av Avocado

Avocado
Vurdert som nr. 19 av 560 Restauranter i Rodos by
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Fantastisk god mat, og ikke minst utrolig gjestfri og glimrende personale.
Vi spiser her så ofte vi kan.

Dato for besøk: september 2019
Takk, evyelins
Avocado R, Ιδιοκτήτης på Avocado, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2019

Thank you very much

Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Vi dro hit da første alternativ hadde veldig lang ventetid på bord. Bestilte husets rosevin på karafell og ble positivt overrasket. Det ble bestilt pasta og svin. Den ene i følget forstod ikke at pastaen hun bestilte var vegetar og ble veldig skuffet noe servitøren tok på alvor og kom da med en gresk salat (etter hennes eget ønske) uten å måtte betale for denne. Nydelig dessert også

Dato for besøk: august 2019
Takk, guros35
Avocado R, Ιδιοκτήτης på Avocado, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2019

Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

En familiedrevet gresk restaurant med rikholdig meny. Svært mange gode greske retter, alle hjemmelagede. Kan særlig anbefale deres mezé til forrett, og vi har spist flere av de greske hovedrettene - også dette kan anbefales på det sterkeste! De tilbyr også mange pastaretter, og sjømatpastaen var svært god. Meget god service, svært imøtekommende og vennlig betjening, anført av eieren selv. Alle våre måltider ble avsluttet med iskrem i jordbærsaus, - påspandert av huset. Her kan du trygt gå og få en meget god gresk matopplevelse!

Takk, Erski8
Avocado R, Ιδιοκτήτης på Avocado, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2019

Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Helt tilfeldig at vi fant vi denne fantastiske restauranten, anbefales på det sterkeste.
Jeg og min kone har spist salat, pasta og dessert og det var fantastisk god mat med gode smaker.
Denne plassen oser av kvalitet og en fantastisk atmosfære
Veldig hyggelig betjening.
MÅ BARE OPPLEVES, kan ikke forklares pr. Ord

Takk, royr39

Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Vi kom tilfeldigvis forbi denne restauranten og glad er vi for det. En koselig forholdsvis ny familie restaurant, med et veldig imøtekommende personale( eieren). Vi bestilte avocado salat med reker, helt fantastiske smaker. Begge bestilte pasta til hovedrett, begge var helt nydelige. Og avsluttet ned hjemmelagd Baklave med is, himmelsk. Og selvfølgelig med god drikke til. Kommer garantert tilbake flere ganger i løpet av ferien.

1  Takk, elisabethrisheim

Thank you

Reisende som så på Avocado, så også på

Har du vært i Avocado? Del dine erfaringer!