“En helt fantastisk restaurant”
Anmeldelse av Avocado

Avocado
Vurdert som nr. 6 av 504 Restauranter i Rodos by
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

En helt fantastisk restaurant med veldig hyggelige eiere som prater godt engelsk. . Ikke en vanlig gresk restaurant som det er manga av. Her får du en smakfull opplevelse av det sjeldne på Rodos. Kan anbefale salat med reker og avokado, pastaretter og ellers det de har å by på. Vi har vært flere ganger i 2019 og i år 2020, fortsatt like bra. Vi skal flere ganger innom før vi reiser hjem.

2  Takk, elisabethrisheim
avocador, Ιδιοκτήτης på Avocado, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Thank you very much.All the best

Anmeldt 30. november 2019 via mobile enheter

Utrolig god mat. Fantastisk service. Snakker godt engelsk.
Alltid smilende betjening❤
Vi spiser der så ofte vi kan

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, evyelins
avocador, Ιδιοκτήτης på Avocado, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2020

Thank you very much!!!

Anmeldt 22. september 2019 via mobile enheter

Vi var to par som spiste middag her. . Hyggelige servitører som gav gode anbefalinger.

Maten var god. Forrettene og hovedrettene var meget gode. Vi hadde bla spagetti carbonara og svinefilet. Husets vin var fortreffelig. Kommer gjerne tilbake

Takk, eidenpaal
Anmeldt 18. september 2019 via mobile enheter

Denne restauranten har fantastisk god mat og god service! Beste måltidet vi hadde i Rhodos by. Anbefaler duck breast og ikke minst chocolate suffle. Utmerket!

Takk, monicahC2977SB
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Restauranten serverer god mat og har veldig god service! Maten kommer raskt og mojitoen er veldig god her! Anbefales!

Takk, Y8809URveronicas
Avocado R, Ιδιοκτήτης på Avocado, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2019

Thank you very much!!!

Reisende som så på Avocado, så også på

Har du vært i Avocado? Del dine erfaringer!