“Et topp alternativ til gresk mat”
Anmeldelse av Ιl Borgo

Ιl Borgo
Vurdert som nr. 51 av 580 Restauranter i Rodos by
Prisklasse: kr 120 - kr 239
Anmeldt 27. juni 2023 via mobile enheter

Populær restaurant så lønner seg å reservere bord. De ansatte var veldig hyggelige. Meget god pizza! En i følget hadde pasta som også var fantastisk. Uformelt sted. Opplevde en del mygg der, men det kan ikke restauranten for. Er du lei av gresk mat så gå hit!

Dato for besøk: juni 2023
Takk, Gullfuglen

Anmeldt 1. september 2022 via mobile enheter

Det var så god mat at vi dro to dager på rad! God service, nydelige omgivelser, og byen beste pizza <3 Anbefaler varmt dette stedet :-)

Dato for besøk: september 2022
Takk, linnsirio
Anmeldt 11. august 2022 via mobile enheter

Banna bra :)
Super pasta, nam pizza. Koselige typer som jobber her og alt på stell. Koselig å sitte ute ved muren.

Obs på hvilken vin en velger, den vi valgte var veldig søt og god men passet ikke helt til maten. Men zythos øl er aldri feil.

Dato for besøk: august 2022
1  Takk, Tov R
Anmeldt 11. august 2022 via mobile enheter

Fantastisk mat og enda mer fantastisk service. Vi måtte vente 25 min utenfor for å få bord. Lurt å bestille på forhånd! Hovmesteren viste tydelig at han hadde sett oss vente og vi at det var verdt å vente på.

Vi spise
pizza margerita (god)
Taglatelle Alfredo (heeeeelt sykt god)

Bør besøkes!

Dato for besøk: august 2022
Takk, Expedition464686
Anmeldt 26. juli 2022 via mobile enheter

Veldig god mat og utrolig hyggelige folk - vi hadde både pizza og pasta, alt smakte topp. Anbefaler å gå innom og bestille bord, for her blir det fort fullt. Ekstra sjarmerende med insta-vennlige bilder på blomsterhuske og moped.

Dato for besøk: juli 2022
Takk, elisabeths573

Reisende som så på Ιl Borgo, så også på

Har du vært i Ιl Borgo? Del dine erfaringer!