Vio.com
Anmeldt 10. oktober 2021 via mobile enheter

Vi reiste til katia hotell i høstferien via TUI . Vi hadde store forventninger utifra tidligere anmeldelser på Tripadvisor. Vi kom seint på natta og ble godt tatt imot i resepsjonen, noe vi var fornøyd med. Vi hadde bestilt swim-out rom og så frem til en dukkert i bassenget, men det stengte dessverre kl. 19.00. Det viser seg etterhvert at dette ikke spilte noe rolle fordi vannet var iskaldt (vi har ikke badet i bassenget hele turen) Bestemte oss for å heller ta en dusj, men her var det heller ikke varmt vann. Dette ga vi beskjed om til resepsjonen dagen etter ankomst, men fikk beskjed om at det var noe galt med det lokale vann systemet.. vannet ble ikke varmere og vi ga beskjed igjen.. vi fikk først varmt vann kvelden før vi skulle reise hjem. Vi har også spurt resepsjonen om de kunne være behjelpelige med å bestille taxi til dagen etter, da vi skulle på dags cruice i båt fra Rhodos sentrum.
Dagen etter var vi klare utenfor hotellet rundt 08,men taxien kom aldri, resepsjonen var også stengt og det var ikke mulig og få hjelp derfra. Heldigvis fikk vi hjelp av service innstilte ansatte på supermarkedet ved siden av hotellet. De ordnet oss en taxi som kom 5 min etter, og vi rakk turen vår akkurat. Dette tok vi selvfølgelig opp med resepsjonen på hotellet men fikk da til svar «Hahah- not my problem» noe vi syntes var utrolig useriøst. Resepsjonisten forklarte videre at vi skulle gått til en som jobba på kjøkkenet for å ordne dette, siden resepsjonisten ikke begynte på jobb før kl 09. Vi kom flere ganger i løpet av uken, både på morgenen og på kvelden, og resepsjonen var også stengt da. Vi hadde blitt informert av TUI at resepsjonen skulle være bemannet 24/7, så dette kan ha vært en misforståelse mellom selskapet og hotellet, men uansett syntes vi dette var veldig tungvint. En ting som også ble litt styr var at badet på hotellrommet hadde glassvegger, så det ble ikke mye privatliv på do:/

Renholdspersonalet gjorde derimot en ypperlig jobb! Serveringen bak hotellet var også strålende, lett og komme i kontakt og maten smakte godt.
Vi anbefaler ikke dette hotellet, da det er mange andre flotte service innstilte hoteller her i Rhodos!

Dato for oppholdet: oktober 2021
Takk, Tourist157081
Anmeldt 24. august 2020

Vi kom nylig hjem fra to uker på dette super koselige hotellet. Vi var kjempe fornøyd med vårt dobbeltrom med balkong, og betjeningen på hotellet gav kjempe bra service og var så blide og hyggelige alle sammen. Rent og fint hotell med et stort basseng med swim out for de som ønsker det. Maten var helt Ok, vanlig standard.
Vi skal definitivt tilbake hit, da vi elsket hotellet og Lalyssos. Digg med supermaarked og bank rett utenfor hotellet, og kort vei til stranden og andre fasiliteter:D

Eneste som strakk ned var Air Condition som nesten ikke blåste luft selv på -1. Var litt vanskelig å sove i den varmen, men mulig det bare var på vårt rom!

Romtips: Beste utsikten er fra rommene øverst på høyre side av hotellet. (210) bodde vi på. To store dobbeltrom. Rommene med swim out er mye mindre!
Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, Veronica L
Anmeldt 14. september 2019 via mobile enheter

Fantastisk hotell. Det er rent både på rommene og bassengområdet. Betjening gjør alt de kan for å gi sine gjester en kjempefin ferieopplevelse. Vi kommer tilbake - alltid. Tre uker hvert år. Kanskje det blir 1 uke på juni.

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, 272hansh
Anmeldt 1. september 2019

Trivelig lite og rolig Hotell.Sentral beliggenhet til det meste.Betjeningen var kjempehyggelige med Dimitri og Saki i spissen.Anbefales på det varmeste.Rom med swimout som vi bodde på var genialt.Vi kommer garantert tilbake.

Romtips: Rom med swimout
Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Kjetil F
Anmeldt 30. juli 2018

Hotellet er rent og koslig. Fint basengområde med en koslig basengbar som lå ute i vannet. Betjeningen var hjepsom og hyggelig.Vi deltok på gresk aften når vi var der og det var både god mat og fin underholdning.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, RanveigK