Anmeldt 9. juli 2018

Ja så var det på tide og skrive noe etter 4 netter på Atlantis city
Frokosten var helt grei, rengjøringen helt fantastisk, beliggenheten er fin, men jeg er veldig skuffet over resepsjonen, vi spurte om de hadde ekstra madrass ( sengene er harde, og det er det mange som liker ) i resepsjonen sa de de skulle høre med rengjøringspersonalet, so far so good... vi hørte med resepsjonen etter middag og fikk et helt konkret svar, Nei de hadde ikke.....
Jeg snublet over vaskedamen om morgenen på dag 2 og spurte henne, hun låste opp en dør som det var mange madrasser på og jeg kunne velge, resten fikset hun
Det er ikke greit og lyge for gjestene bare fordi resepsjonisten ikke gidder og fikse det
Og så er det jo slike småting som at slangen i dusjen lekker alle veier, men nå går jeg jo i dusjen for og bli våt.
Når det er sakt så hadde vi en glimrende tur

Romtips: trenger du ekstra madrass, send mail til hotellet på forhånd
Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, tomas h
Anmeldt 11. oktober 2014

Vi bodde der en uke i høstferien i 4. etg. Kjempeflott utsikt og nydelig solnedgang. Personalet var veldig hyggelig. Det var rent og fint på rommet. Det ble vasket og håndklærne ble skiftet hver dag.
Vi savnet en vannkoker så vi kunne lage en kopp kaffe. Frokosten var bra med ett greit utvalg. Ferske bakevarer hver dag. Kort vei tl stranda og gamlebyen. Mange restauranter i området.

Dato for oppholdet: september 2014
2  Takk, kjell0666
Anmeldt 19. oktober 2013

1.Rene pene rom (håndklær skiftet hver dag)
2.veldig hyggelig betjening (behjeppelige med å bestille taxi etc)
3.veldig hyggelig bartender/frokostvert
4god frokostbuffet med variert utvalg
5.lå greit til i forhold til stranda og gamlebyen
6.rolig gate med lite trafikkstøy
7.mange restauranter i nærområdet

Alt i alt et hyggelig hotell med god og koselig atmosfære.Anbefaler dette hotellet hvis du skal bo i Rhodos by.

Dato for oppholdet: oktober 2013
1  Takk, Jahpette
Anmeldt 16. september 2013

Første som ble møtt oss var to minimale heiser, vi fikk såvidt plass til koffertene våre. Deretter ble vi møtt av et svært lite rom, der fikk vi også såvidt plass til koffertene våre. Frokosten var kjedelig og med lite utvalg. To av dagene (vi bodde der en uke ) fikk vi ikke en gang toalett papir. Endte med at vi kjøpte toalettpapir selv! Kjøleskapet fungerte ikke om dagen når vi hadde med romkortet vårt ut, derfor kom vi hjem til varm drikke i kjøleskapet hver dag da vi kom hjem fra stranden. Fikk et ekstra kort som vi hadde stående i kortholderen mens vi var ute (slik at kjøleskapet skulle fungere). Dette tok selvfølgelig stuepiken ut.

Vil tilbake til Rhodos, men vil ikke overnatte på dette hotellet igjen.

Dato for oppholdet: september 2013
Takk, Gina1987
Anmeldt 22. august 2012

De ansatte på hotellet var veldig hyggelige og forstår engelsk godt. Frokosten var god, men litt for enkel når man skal spise den i to uker. Vaskerne kunne gjort en smule bedre jobb, spesielt under sengene! Der var det ikke vasket før vi sjekket inn en gang. Gratis internett var ett pluss. Veldig fint bad med stor dusj. Tven kunne hatt noen flere internasjonale kanaler og også vært festet lengre ned på veggen siden den var ikke stor. Var også meget lytt gjennom veggene til naborom og ut til gangen. Om man har bråkete naboer, sier man fra til personalet og de ordner opp. Perfekt! De små negative tingene er ikke noe man henger seg opp i med tanke på det hyggelig personalet og det perfekte strøket hotellet ligger i. 5 min til stranden, 2 min til McDonalds og 5 min til Zara!

Dato for oppholdet: august 2012
Takk, Nordlenninger