“Veldig god mat og fantastisk service. ”
Anmeldelse av Whispers Restaurant- Bar

Whispers Restaurant- Bar
Vurdert som nr. 39 av 510 Restauranter i Rodos by
Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og fantastisk service. Beste greske restauranten på hele Rhodos. Vennlige og utrolig dyktige. De tar hygiene og smittevern på alvor , noe som settes pris på i disse tider.

Takk, 912charlesh

Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Vi bestile biff og fikk svinekjøtt. Da vi klagde lagde servitøren veldig mye oppstyr og snakket til oss på en utrolig nedlatende måte. Vi fikk ikke ny mat og måtte betale for hele retten. Da vi skulle betale gav servitøren oss for lite penger tilbake. Og da vi spurte om dette ble vi skjelt ut på nytt og servitøren truet med å ringe politiet. Da vi tilslutt fikk pengene ville vi bare komme oss fort som mulig ut, da løp de ansatte etter oss og ropte skjeldsord. Vi holdt oss rolige gjennom hele situasjonen, og syns dette var ekstremt ubehagelig. Dessuten veldig lang ventetid på mat.

Dato for besøk: juli 2018
4  Takk, hadlandanna
Anmeldt 4. september 2016 via mobile enheter

Hadde store forhåpninger til dette stedet, men ble utrolig skuffa. Dårlig og treg service, biffen var gjennomstekt (bestilte medium)og seig. Mosaka var smakløs. Mulig vi kom på en dårlig dag, men vi er så missfornøyde at vi ikke er interresert i å prøve dette stedet en gang til.

Dato for besøk: september 2016
1  Takk, MarianneLindstad
Anmeldt 3. september 2016 via mobile enheter

Denne restauranten er den beste vi har besøkt i Hellas. Maten er fantastisk, store porsjoner. Svært hyggelig betjening. Vi anbefaler et besøk. En blir garantert ikke skuffet.

Dato for besøk: september 2016
Takk, Marithoff
Anmeldt 22. august 2015 via mobile enheter

God mat, store porsjoner og meget god service. God variasjon av forretter og hovedretter. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juni 2015
2  Takk, c77k

Reisende som så på Whispers Restaurant- Bar, så også på

Har du vært i Whispers Restaurant- Bar? Del dine erfaringer!