Best Of Rhodes - Lindos - Private Shore Excursion

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Paralia Elli på
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

En bra strand, men du føler at du ligger midt i trafikken.
Grei beliggenhet hvis du bor på et sentrumshotell, men de beste strendene på Rhodos ligger langs østkysten.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, Bengthaavard
Anmeldt 8. oktober 2018

Skygg unna Ronda Beach Bar. Full av unge greske menn som så ut som de skulle på audition for modell oppdrag. 30% av bordene var opptatt av slike uten at jeg kuinne observere noe annet enn vann glass.Solsengene står tett og det tillates ikke at de flyttes etter solen

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Jartho
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Stranda er for såvidt bra,men det er nye som kan gjøres for å få det fint.for eksempel nye sol senger,toaletter og fikse opp strand husene.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 326hanspetterh
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Beste stranda på Rhodos, med gode behagelige strandpuffer eller senger. ( 5 eur per pers). Personale som spør deg med jevne mellomrom om du vil ha noe å drikke eller spise. Beachclub musikk i bakgrunnen. Fin og ryddig strand. Gode snorklemuligheter, for du kan se ulike småfisker i havet.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, 388malenen
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Vi var her hver dag i ferien vår og koste oss veldig. Ryddig, rent og fantastisk vannkvalitet. Vi trivdes best ved akvariet. Der var det litt mer romslig rundt solsengene og mere vind.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Kathrine S