Anmeldt 9. november 2017

Hadde en flott ferie på Rhodos på august 2017. Bodde på Amaryllis hvor renhold og service står i fokus. Rommene er helt grei, og sengene er meget gode. En hører ikke bråk fra bar-gaten eller fra restauranten når en har vinduene lukket. Hotellet har også en meget dyktig kokk som tilbereder meget god mat. Nært strand og natteliv. Anbefales.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, lalla981
Anmeldt 14. september 2017

Rommene er små og slitt, men veldig god seng. Ypperlig rengjøring av rommene og skift av håndklær hver dag, det luktet rent hver gang jeg kom inn på rommet mitt. Superhyggelig vertskap og andre ansatte, og maten i restauranten er veldig god. Uansett når jeg kom til hotellet møtte jeg smilende mennesker. Sentral beliggenhet med kort vei og gangavstand til strand og mange barer/restauranter og gamlebyen. Hotellet er åpent 24 timer i døgnet og restauranten serverer mat og drikke hele tiden. Topp service.

Romtips: Dobbeltrom ut mot gaten
Dato for oppholdet: august 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Bente1955
Anmeldt 25. september 2016

Vi hadde kjøpt en uke ferie på såkalt "uspesifisert" og ble plassert på Amaryllis Hotel. Vi sjekket ut etter en natt og fant et bra hotel på Faliraki for en billig penge. Amaryllis Hotel er absolutt ikke å anbefale for personer som ønsker en fredelig og rolig ferie. Hotellet ligger i partly-området med høy musikk og støy fra nærliggende barer og restauranter. Rommet var svært lite og hadde det minste badet vi har opplevd. Aircondition koster 5 € pr døgn og støyet som en jumbojet. Den var dessuten vanskelig å stille inn, enten ble det fryktelig kaldt eller uutholdelig varmt. Men sengen var god......Da vi kom ut om morgenen for å innta frokosten på restauranten satt der flere svært høylytte gjester som ennå ikke avsluttet sine festligheter fra kvelden før og var langt nede i en av sikkert utallige gin tonic'er. .

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Finn O
Anmeldt 9. september 2016 via mobile enheter

Supert hotell i new town nær det meste . Greie og reine rom, ikke noe suite men supert å sove på. Veldig hyggelige og imøtekommende ansatte . 5 min til strand og 10 min til gamlebyen. Vi kommer gjerne igjen

Dato for oppholdet: september 2016
1  Takk, 794lailan
Anmeldt 2. juni 2016 via mobile enheter

Små rom, sur betjening. Aldri mer!! Sover heller i telt på stranden enn å tilbringe en natt til på dette forferdelige stedet! Rhodos er vakkert, Amaryllis er det ikke! Ikke mer å si! Dårlig renhold og uhygienisk! Er i tillegg utrolig mye støt i og rundt hotellet!

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, UnniRune