Anmeldt 28. april 2018 via mobile enheter

I umiddelbar nærhet til gamlebyen, det gamle tempelet, de beste shoppingbutikkene og havnen. Helt perfekt! Hadde først rom 304, som var fint, men ble så flyttet til 207 fordi vi hadde bestilt balkong. Vår balkong går ut mot gaten og er mer enn dobbelt så stor som de som går ut mot bassenget og de enda mindre som går mot bakgården. Ja, bråker litt mer, men absolutt verdt det synes vi. Lite kjøleskap også, så vi kunne kjøpe vann og øl.
Gratis wifi, fikk låne bassenghåndkle, og frokosten var ikke så verst. Eggerøre, speilegg, bacon, tomatbønner og pølser. Og brødmat og kaker.

Bassengområdet var lite, men koselig, og overraskende få gjester der. Kanskje fordi det var april:) bassenget var veldig kaldt.

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, martecelinej
Anmeldt 8. august 2017 via mobile enheter

Reiste uspesifisert med Ving en uke i august 2017. Jeg reiste med mine to gutter på 8 og 14 år. Vi hadde skrudd forventningsnivået på minimum, siden vi ikke ante hvor vi ville havne, og derfor ble vi positivt overrasket. Selv om hotellet i utgangspunktet ikke er spesielt barnevennlig, fant vi oss godt tilrette her. Hotellet ligger midt i sentrum av Rhodos by, og med kun 100 meters avstand til inngangen av gamlebyen.

Ellie beach ligger 10 minutters gange fra hotellet, så man har alt man trenger i umiddelbar nærhet.

Rommet var relativt lite for tre personer, men rent og hyggelig. Badet var lite, med et lite dusjhjørne. Om du vil være sikret varmt vann, bør du komme deg i dusjen før kl 19 på kvelden.

Frokostbuffeten var god, det samme var lunchrettene fra ala carte menyen.

Bassengområdet var lite og intimt, og de ansatte i poolbaren var meget hyggelig. Personalet i resepsjonen var dessverre ikke like imøtekommende. De hilste ikke og var ikke særlig serviceinnstilte.

Alt i alt et hyggelig opphold.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Katrine D
Anmeldt 1. oktober 2016 via mobile enheter

Fin ferie. Hotellet ligger veldig sentralt til. Kort avstand til alt. Hadde halvpensjon og det var mye godt til frokost og middag. Betjeningen I restauranten alltid smilende og hyggelige. Men i resepsjonen sitter en sur gubbe. Hilser ikke og er lite hjelpsom. Vi snakket med han første dag da vi hadde fått rom med verdens minste balkong. Ville bytte rom. Men umulig. Apollo kom til hotellet og de ordnet opp. Det var knapt plass til en stol der.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Lailahagen
Anmeldt 7. september 2016

Muligens 2/3 stjerner. Ok beliggenhet. Sur betjening i resepsjonen. Hyggelige ansatte og leder i restauranten. God frokost, middag buffer til € 10. Safeboks finnes ikke på rommet, men kan leies for € 15 pr uke.
Mange katter i polområdet. Hotellet mater kattene hver ettermiddag. Uhygienisk.
Utsikt fra rommet til et uferdig bygg. Badet lignet Flintstone.

Romtips: Velg utsikt mot poolen. Mye støy og varme på gatesiden.
Dato for oppholdet: august 2016
1  Takk, Larsen1951
Anmeldt 11. juli 2016

Hotellet holder ikke som 4 stjernes hotell.Vanlig standard.Betjening som ikke ser deg.Ikke hilser.Virker uinteressert.
Renhold dårlig.Skitne gulv.Bad. Rom.Dårlig skifte på seng.
Ekstra tepper var tydelig skitne.
Gardiner luktet støv.
Skifte av håndklær hver dag.
Dette hotellet anbefales ikke.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Teddjno