Vigdis A
    kr 2 489
  • Algotels
1.5 km fra Angela Downtown Hotel
Svømmebasseng
Se flere hoteller i Rodos by
Anmeldt 4. desember 2015

Fint moderne rom. Badet var også flott, men sluket i badet klarte ikke ta unna alt vannet når man brukte dusjen. Mitt rom var dessverre med fransk balkong, så det var ingen mulighet til å sitte der.

Vennlig personale i resepsjonen.

Dato for oppholdet: juli 2015
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, jonas_182
Anmeldt 18. september 2015

Bildene og omtalen av hotellet var oppskrytt og derfor ble dette litt skuffende. Rommet var mindre enn forventet, men heldigvis hadde vi en stor og behagelig seng. Litt rare puter, avlange og harde.
Rommet var også preget av litt dårlig håndverk, med uferdige/manglende lister, hull i vegger/tak og diverse rare løsninger. Dette til tross for at hotellet var "nyoppusset".
Ifølge vår booking skulle vi ha "Superior double room" med privat concierge, velkomst "treatment" og en "sunset cocktail served by the hotel pool per person", noe vi ikke så noe til. Det var en liten bar i lobbyen hvor det var langt mellom cocktailene.
Døren til balkongen ville ikke låse seg. Vi meldte ifra og fikk besøk av reperatør som fikset låsen neste dag. Dessverre ble låsen ødelagt igjen så fort reperatøren hadde
gått derifra, så vi fikk en "midlertidig fix" med en planke for å sperre døren..
Hotellet har ingen restaurant, så du må ut for å få mat. Frokosten var inkludert i vårt opphold, men vi benyttet oss bare av den èn dag og den var helt ok. Frokosten serveres på et annet hotell rett nede i gaten.
Beliggenheten er topp, da du har gangavstand til alt du måtte ønske å utforske i Rhodos by. Serviceinnstillingen var varierende hos de ansatte, så totalt sett helt OK.
WI-FI funket kun i lobbyen, eller hvis du hang ut av balkongen, noe som ikke er å anbefale.

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, 785martinea
Anmeldt 21. september 2014

Sist gang vi bodde her, var det flotte leiligheter. Nå er alle disse gjort om til dobbeltrom,- små dobbeltrom. Ikke plass til en stol engang inne på rommet. Liten balkong med to stoler. Greit nok. Bassenget var ikke særlig innbydende. Frokosten må inntas i ett av nabohotellene, hvor det var kaotiske forhold pga elendig logistikk. Airconditionen fungerte ikke, den rant det vann ned fra. Vi varslet om det, men ingenting ble gjort. Godt isolerte vinduer gjorde at det ikke hørtes støy fra trafikken utenfor. Beliggenheten er det beste; nær til både Windy beach og Elli., og ett mangfold av resturanter og butikker.

Dato for oppholdet: september 2014
1  Takk, Arnhild K
Anmeldt 17. juli 2014 via mobile enheter

Bodde her en uke i juli , dette kun pga det ikke var ledig på mitt faste hotel på Rhodos, det hele startet med at rommet jeg hadde bestilt ikke var ledig da jeg ankom, så var nødt til å sove på ett annet rom den første natten. Rommet jeg fikk til slutt var ikke nyoppusset slik som annonsen og bildene tilsa. Aircondition fungerte heller ikke verken på mitt eller andre gjesters rom. Bassenget så også veldig bra ut på bildene, der vågte jeg rett å slett ikke å bade da det enten er veldig skittent eller veldig veldig dypt , man kunne vertfall ikke se bunnen. Rommene ellers bar preg av at det ikke ble brult en eneste kalori på velikehold. Så neste gang skal jeg være tidligere ute å få ett hotel som jeg vet er utmerket. Anbefaler nabohotellet Annapolis Inn

Dato for oppholdet: juli 2014
1  Takk, Jan Haakon V
Anmeldt 29. april 2012

Utrolig få hoteller i Rhodos By som har luksus fasiliteter. Det finnes ett, eller så må du 10-20 min utenfor sentrum. Dette er et helt kurrant hotell, likker i Oktober street, feilmerket på kartet. Det ligger i gaten opp fra rundkjøringen på vestsiden, og tar deg typ 10 min å gå til østsiden, hvor jeg selv har tidligere pleid å sole meg, utenom Khalithea som er fantastisk, husk taxi hit!

Noe støy da hotellet ligger 5min gange fra bargaten, den starter nede ved rundkjøringen! Har vært på Rhodos 5 ganger, søsteren min har bodd her i 6 mnd og jobbet, men ved ferier har jeg alltid bodd her. Ber om rm ut mot baksiden, der er det ikke noe støy. " min til mange deilige restauranter og 4 min opp til hovedgaten hvor shoppingen starter, og mer fancy coctailbar ligger. Og McDonalds om du er hypp på en quick bite. Dette hotellet har den beste beliggenheten. Skal du ha luksus må du på Palace suites, også bodd her, som ligger rett v siden av gamlebyen. det er 10 min gange mellom disse hotellene, men flere tusen å spare i kroner. Utifra hva jeg så er Angela merket på kartet der palace ligger. Søk opp Oktovriou street 7 på google wiew, så får du det korrekt. Det er rent her, betjeningen ok, og hotellet ble pusset opp for litt siden.

Romtips: be om rom på baksiden, da er du garantert søvn, og unngår morgensol og kveldsol.
Dato for oppholdet: mai 2011
  • Reisetype: Reiste med venner