“Anbefales”

The Luna Bar
Vurdert som nr. 38 av 538 Restauranter i Rodos by
Kjøkken: Gresk, Internasjonalt, Bar, Kafé
God for: Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken, Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Dama bestilte biff (well done), og fikk en sjelden god biff som smeltet i munnen. Betjeningen beklagte tiden det tok før vi fikk maten, tross lite kunder. Grunnen var den tykke biffen. Smaken på denne gjorde opp for alt.
Jeg hadde Gyros i pita. Den var også helt som den skal være.
Tipp topp, full score!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Arild J

Anmeldt 15. september 2015 via mobile enheter

Dette er et av de beste stedene jeg har spist på. Prøvde litt forskjellig retter og like fornøyd hver gang. De ansatte er helt fabelaktig og jeg har ingen problemer med å anbefale dette stedet til noen!

Billig, god mat, god service og flotte folk som jobber der...hva mer kan en forvente Tommelopp for The Luna Bar!

Dato for besøk: september 2015
1  Takk, nomicamillah
Anmeldt 23. juli 2015 via mobile enheter

Har vært på Luna Bar flere ganger denne ferien, både til lunsj og middag. Generelt er det veldig bra. Begge måltider er både billig og bra, spesielt med en øl eller tre som tilbehør. Har hatt gyros plate, pita gyros og mexican hamburger, i løpet av oppholdet, og alt har vært supert. Burger med fries koster ca 10€

Dato for besøk: juli 2015
1  Takk, StianP160
Anmeldt 7. juli 2015 via mobile enheter

Spise to ganger på Luna Bar. Vi var to voksne og tre barn fra 9 til 16. Alle ble positivt overrasket over hvor god maten var. Selv spiste jeg gyros på to restauranter like ved, men de var ikke bedre en på Luna Bar til tross for høyere pris.

Besøkte stedet første uken i juli 2015.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, hansb861
Anmeldt 7. oktober 2014

Bestilte Mission impossible burger og plain burger med bakt potet. Nydelig mat, masse mat og
tilpasset mat. Hyggelig personale. Ingen innkastere, men fredelig og hyggelig sportsbar. Kan se på fjernsyn men man spiser. Maten var også rimelig.

Dato for besøk: oktober 2014
    • Atmosfære
Takk, 748T0m

Reisende som så på The Luna Bar, så også på

Har du vært i The Luna Bar? Del dine erfaringer!