“Dårlig mat og service”
Anmeldelse av Romeo Restaurant

Romeo Restaurant
Vurdert som nr. 172 av 560 Restauranter i Rodos by
God for: Lokalt kjøkken, Familier med barn, Romantisk, Store grupper
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering, Reservater
Anmeldt 4 uker siden

Helt elendig service.. Foretten ble ikke fjernet før middagen kom og det var kaos på bordet. Foretten var helt ok, garlic bread. Bestilte to biffer, en mousakka og en carbonara. Biffene var helt elendig, tørr og seig. Aldri smakt værre.. Samme med mousakka, skam tørr. Sa ifra om biffen og då ble di ikke fornøyd. Etter 10 min uten at vi visste om det kom servitøren plutselig med 2 råe kjøtt stykker for å vise oss kordan en biff skulle se ut og smake. Denne var dekket med sikkert 1L bernaise saus. Delvis tvunget til å smake på det råe kjøttet og det var så og si like dårlig! Vi var veldig rolig og hyggelig, men ble nesten litt skremt/redd servitøren. Dette er også den dyreste restauranten eg har vært på i Rhodos.

TIDENES VÆRSTE PLASS

Mvh sulten og irritert nordmann

Dato for besøk: september 2019
Takk, martinB4646CD

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Besøkte Romeo med familien. 6 voksne og et barn (2 år). Alle var kjempefornøyde med maten, og servicen var upåklagelig! Vi spiste kylling, kleftiko, souvlaki, gresk tallerken, sverdfisk og havabbor. Barnemeny med pølse og chips til minsten. Alle svært fornøyde!

Dato for besøk: september 2019
Takk, 625erik_
Demis_gr, Γενικός Διευθυντής på Romeo Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Thank you for the fantastic review ! We work hard to meet expectations like yours, and we are happy to know that we have hit the mark for you, we will be happy to see you again in our restaurant...Greetings !!

Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Helt ok mat, verken mer eller mindre. Betjeningen kunne ha følgt mer med på sine gjester. Vi ventet 20 minutter før vi fikk bestille i det hele tatt. 30 nye minutter for maten.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Sverunestad
Demis_gr, Γενικός Διευθυντής på Romeo Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2019

Thank youSverunestad,your review help us to improve our services to prospective customers. We are constantly in "anxiety" for the quality of our services and we always strive to set high standards

Anmeldt 5. juli 2019 via mobile enheter

Vi gikk forbi restauranten på vei til annen restaurant hvor vi hadde bestilt bord. Ble fysisk stoppet at «innkaster» til Romeo og bedt om å avbestille dit vi skulle. Da vi takket nei fikk vi servert på en usedvanlig upassende måte: «dont’t you like my face og don’t you like my place»?

Da det samme skjedde dag 2 OG dag 3 så velger jeg å legge det ut her. Har aldri spist her og vil heller aldri gjøre det...styr unna...!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, ThoAus
Anmeldt 19. juni 2019 via mobile enheter

Kjempegod mat her, og sykt god service! Hadde gyros her første dagen, også hadde jeg pasta carbonara, og den var også kjempegod!

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, sinabraut
Demis_gr, Γενικός Διευθυντής på Romeo Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juni 2019

Thank you sinabraut for your review! we will be glad to see you again in our restaurant

Reisende som så på Romeo Restaurant, så også på

Har du vært i Romeo Restaurant? Del dine erfaringer!