“Ingen god opplevelse”
Anmeldelse av Rustico Taverna

Rustico Taverna
Vurdert som nr. 101 av 524 Restauranter i Rodos by
God for: Familier med barn, Spesielle anledninger, Romantisk, Store grupper, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi var her som familie for å spise middag etter å ha blitt anbefalt denne restauranten. Ble desverre en skuffende opplevelse for oss. Ingen av rettene var «vonde» men absolutt ikke noen kulinarisk opplevelse. Porsjonene var også veldig små i forhold til hva vi er vant til på Rhodos. Prisen på regningen stemte ikke med prisen på menyen, og Ingen av de som jobbet der brukte munnbind. Vi kommer nok ikke tilbake hit…

Takk, toneh695

Anmeldt 11. september 2019 via mobile enheter

Besøkte Rustico etter anbefaling fra familie som var der kvelden før. Moussakaen var bra! Barnemenyen like så. Biffen var overstekt. Sausen god. Lammekotelettene seige. Kaffen lunken. Ellers hyggelig betjening. Men alt i alt skuffende ut fra forventningene.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, 625erik_
Anmeldt 3. juli 2019

Har vært der hvert år vi er i Rhodos. Nå har det igjen blitt gamle,gode taverna.koselig betjening.God mat. De har menyer der du kan velge forrett,middag og dessert.Den var nok noe bedre før med flere menyer og drikke inkl.Men! absolutt en fin taverna det er verdt å besøke.

Dato for besøk: juni 2019
2  Takk, ahag395
Anmeldt 20. juni 2019 via mobile enheter

Spiste her for to år siden, da var maten svært god. Ble veldig skuffet da vi oppdaget at menyen var byttet ut med en klassisk «gate-restaurant» meny med bilder av maten. Vi spiste mix grill for to. Kjøttet var smakløst og tørt.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, 612andersh
Anmeldt 13. mai 2019 via mobile enheter

Trivelig sted med folk som tok seg godt av oss som gjester. Vi følte oss velkommen, og de fleste ansatte gjorde sitt til at når opplevelse skulle bli fantastisk. Fruen bestilte gresk tradisjonsmat og var veldig fornøyd! Herren bestilte mixed grilltallerken, og var passe fornøyd, det var litt tørt uten saus av noe slag. Vil nok prøve andre restauranter før nytt besøk på Rustico:)

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 513terjeh

Reisende som så på Rustico Taverna, så også på

Har du vært i Rustico Taverna? Del dine erfaringer!