Anmeldt 17. juli 2018

Vi ble tatt utrolig godt i mot av Julia på hotellet, de som jobbet i resepsjonen og tok vår bagasje som ble plassert på våre rom. Service var fantastisk av absolutt alle ansatte. Rommene var moderne og store. Frokosten var luksus, absolutt ingenting som manglet. Vi hadde utsikt mot sjøen og det var helt vidunderlig. Flott bassengområde og aldri problem med å få solstoler. Kort vei til stranden med deilig vind. Vil virkelig anbefale hotellet på det sterkeste! Vi reiste med besteforeldre, barn og barnebarn. 15 - 71 år.
Hilsen Cathrine

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, catskjold
Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Vårt første besøke på Rhodos kunne ikke fått en bedre start enn å få være gjester på Atrium Platinum. Her ble vi møtt av blide og hyggelige ansatte i alle ledd. Hotellet og dets ansatte gjorde ferien til en nytelse fra første stund. Hotellet har en svært avslappet atmosfære, noe som alle som jobber der bidrar sterkt til. Rent og fint overalt. Rommene har svært høy standard og er skinnende rene. Påfyll av rene håndduker flere ganger pr. dag hvis behov. Vi hadde ikke "all inclusive", men frokosten og maten i de forskjellige restaurantene var god. Alltid nok solsenger, som forresten ble rengjorte hver morgen. Det finnes mange 5-stjerners hoteller i verden, men det er personalet som utgjør forskjellen. Atrium Platinum kan vi varmt anbefale. Vi kommer garantert tilbake!!

2  Takk, FrankHenr
Anmeldt 27. mai 2018 via mobile enheter

Fantastisk hotel med en betjening i særklasse! Anbefales på det varmeste! Luksusfølelse på en hyggelig og ikke snobbete måte, avslappet men alltid tilstede, smilende og hjelpsomme! Stort bassengområde, kort vei til stranden.

3  Takk, Terje B
Atrium H, Public Relations Manager på Atrium Platinum Luxury Resort Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juni 2018

Kjære verdsatt gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive tilbakemeldingen etter ditt opphold på hotellet.
Det er veldig viktig for oss å vite at våre gjester hadde et herlig opphold og dro av med fantastiske minner.

Det var vår glede å være vert for deg her, og vi vil gjerne ønske deg velkommen snart for et uforglemmelig opphold.

Med vennlig hilsen,

Alexandra Ikonomou- Social Media Manager

Anmeldt 25. mai 2018

Fint hotel som ligger 100 meter fra Ixia stranden og ca 30 minutters gange inn til gamlebyen i Rhodos.
Vi reiste hit i slutten av mai da det var lav sesong så hotellet var ikke fullt. Det var god plass ved basseng området som var veldig fint og stort. Det var Resturant og bar ved poolen.
Vi booket et vanlig Delux rom og fikk et stort rom med balkong og havutsikt.
Utmerket frokost.

Takk, 498terjeh
Anmeldt 4. september 2017 via mobile enheter

Et flott hotell med usedvanlig hyggelig betjening. Mye og god mat. Mange svømmebasseng for store og små. Bilutleie mulig på hotellet. Store gode rom. Godt renhold. Alle rommene hadde utsikt mot sjøen og bassengene. Underholdning i baren om kveldene.

Dato for oppholdet: september 2017
2  Takk, Kurt I. G