Anmeldt 26. juli 2018

Alt med dette hotellet er gjennomført 100%. Bildene lyver ikke! Hotellet er faktisk så flott som det ser ut på bildene.

Betjeningen er helt fantastisk: de er serviceinnstilte, hyggelige, utrolig behjelpelige og høflige. Betjeningen skiller seg ut!

Rommene er store, luftige, luksuriøse og velduftende. Det er stille og rolig på rommene, så du får en god natts søvn. Aircondition fungerer ypperlig. Rent og pent, ryddehjelp kommer hver dag, gjerne to ganger om dagen hvis du trenger nye håndklær. Fyller på med ny velduftende såpe hver dag, som dufter spa.

Maten: både buffet og a la carte restaurant var helt fantastisk! Etter min smak en 5 stjerners.

På bakkeplan har hotellet en butikk hvor du får kjøpt alt fra solkrem, solhatter, vesker, snacks, drikke, mat etc. Det er også en klesbutikk der som selger typisk eksklusive klær fra Hellas. Mellom disse butikkene som er i hver sin ende, har hotellet en restaurant som man enten kan sitte ned og spise, eller bestille for å spise ved bassenget. I denne etasjen er det også et treningsstudio som inneholder akkurat det du trenger for ei økt, og spaområde.I spa tilbyr de et godt utvalg av massasje og behandlinger, og/eller du kan ta boblebad og svømme rundt inne i spaet.

Uteområde med hage og poolområde:
Uteområdene var store, med solsenger rundt bassengene med en poolbar i midten. Rolig og god atmosfære. Hver dag kl 12 kan man være med på vanngymnastikk med instruktør. Vi spiste lunsj på solsengene en dag. Da bestilte vi fra en av kelnerne som gikk rundt bassenget og serverte. Da kunne vi få både lett snacks fra poolbaren eller skikkelig mat fra uterestauranten. Helt ypperlig mat!

Hotellet ligger beleilig til, litt utenfor sentrum. Det er et rolig område, hvor du finner roen. Samtidig er det bare et steinkast unna sentrum. Det er noen restauranter og butikker 2 min fra hotellet, og en steinstrand over veien for butikkene.

Det er en egen skranke med to personale som hjelper deg med å leie bil. Bilene står utenfor hotellet. Anbefales! Vi leide bil en dag og kjørte til Lindos. På veien stoppet vi innom flere steder som personalet hadde anbefalt oss å besøke. Fin måte å utforske øya på.

2 min å gå gjennom hotellets fine hage og ned en gangvei, så er du på bussholderplassen som fører deg til sentrum av Rhodos, hvor det bugner av liv. Billig med buss, og enkelt å finne frem. Den stopper midt i sentrum. Bussen tar ca 15-20min inn til sentrum.

Kort oppsummert: ANBEFALES!

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Kristina M
Anmeldt 17. juli 2018

Vi ble tatt utrolig godt i mot av Julia på hotellet, de som jobbet i resepsjonen og tok vår bagasje som ble plassert på våre rom. Service var fantastisk av absolutt alle ansatte. Rommene var moderne og store. Frokosten var luksus, absolutt ingenting som manglet. Vi hadde utsikt mot sjøen og det var helt vidunderlig. Flott bassengområde og aldri problem med å få solstoler. Kort vei til stranden med deilig vind. Vil virkelig anbefale hotellet på det sterkeste! Vi reiste med besteforeldre, barn og barnebarn. 15 - 71 år.
Hilsen Cathrine

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, catskjold
Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Vårt første besøke på Rhodos kunne ikke fått en bedre start enn å få være gjester på Atrium Platinum. Her ble vi møtt av blide og hyggelige ansatte i alle ledd. Hotellet og dets ansatte gjorde ferien til en nytelse fra første stund. Hotellet har en svært avslappet atmosfære, noe som alle som jobber der bidrar sterkt til. Rent og fint overalt. Rommene har svært høy standard og er skinnende rene. Påfyll av rene håndduker flere ganger pr. dag hvis behov. Vi hadde ikke "all inclusive", men frokosten og maten i de forskjellige restaurantene var god. Alltid nok solsenger, som forresten ble rengjorte hver morgen. Det finnes mange 5-stjerners hoteller i verden, men det er personalet som utgjør forskjellen. Atrium Platinum kan vi varmt anbefale. Vi kommer garantert tilbake!!

2  Takk, FrankHenr
Anmeldt 27. mai 2018 via mobile enheter

Fantastisk hotel med en betjening i særklasse! Anbefales på det varmeste! Luksusfølelse på en hyggelig og ikke snobbete måte, avslappet men alltid tilstede, smilende og hjelpsomme! Stort bassengområde, kort vei til stranden.

3  Takk, Terje B
Atrium H, Public Relations Manager på Atrium Platinum Luxury Resort Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juni 2018

Kjære verdsatt gjest,

Takk for at du tok deg tid til å skrive tilbakemeldingen etter ditt opphold på hotellet.
Det er veldig viktig for oss å vite at våre gjester hadde et herlig opphold og dro av med fantastiske minner.

Det var vår glede å være vert for deg her, og vi vil gjerne ønske deg velkommen snart for et uforglemmelig opphold.

Med vennlig hilsen,

Alexandra Ikonomou- Social Media Manager

Anmeldt 25. mai 2018

Fint hotel som ligger 100 meter fra Ixia stranden og ca 30 minutters gange inn til gamlebyen i Rhodos.
Vi reiste hit i slutten av mai da det var lav sesong så hotellet var ikke fullt. Det var god plass ved basseng området som var veldig fint og stort. Det var Resturant og bar ved poolen.
Vi booket et vanlig Delux rom og fikk et stort rom med balkong og havutsikt.
Utmerket frokost.

Takk, 498terjeh