Anmeldt 9. juli 2018

Veldig fornøyd med dette hotellet. Ble godt tatt imot av Anthony i resepsjonen som alltid hilste og kom med en liten spøk hver gang vi gikk forbi. Alle var ansatte var hyggelige og fikk roomservice hver dag. Rommene har det man trenger. En fin liten balkong og et velfungerende Air Condition. Rent og pent. Hotellett ligger i enden av en hovedgate så er veldig sentralt i forhold til shopping, restauranter osv. Gamlebyen ligger ca. 15 min i gåavstand og stranden ca. det samme. Ingen sjenerende støy fra rommene. Litt lyd fra bilder som kjører forbi, men dette er ikke en trafikkert vei igrunn. Anbefaler dette hotellet for de som ikke vil bruke opp reisebudsjettet på dyrt og fancy hotell. Dette hadde det man trengte for en fin tur.

Romtips: Fikk rom i 3. etasje mot gaten. Veldig fornøyd med det.
Dato for oppholdet: juni 2018
3  Takk, Line B
Anmeldt 1. mai 2018

Jeg synes Butterfly Hotel leverer bra til å være så rimelig. Sentralt til butikker og resturanter i Rodos by og en liten gåtur unna stranden. Rommene er rene og ordentlige. Jeg var aller mest fornøyd med frokostbuffeten og de som jobbet der. Frokostbuffeten var variert og fersk. Personale var imøtekommende og vi følte oss veldig godt ivaretatt. De var hjelpsomme og jeg følte at de ga det lille ekstra.
Som negativt vil jeg trekke frem de små flaskene med shampo og dusjgele på badet, det er unødvendig plastemballasje. Om shampo og dusjgele hadde vært i dispensere hadde de fått toppkarakter av meg.

Dato for oppholdet: april 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, toraoiom
Anmeldt 27. september 2017

Man får hva man betaler for. Gammelt og nedslitt, men helt greit. Ok beliggenhet.
Dårlige møbler på terrassen. VI var bra
Egentlig et hotell man bare bor på og ikke oppholder seg mye utenom å sove, men ellers ok

Romtips: Spiller ingen rolle hivlke rom man har
Dato for oppholdet: september 2017
  • Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Roajo
Anmeldt 31. juli 2017 via mobile enheter

Hotellet er kjempe fint. Veldig hyggelig personale og ligger ganske sentralt. Vil anbefale Ellie beach om du skal hit. Anbefales å være der i 10 tiden om ønske om solseng! Men igjen, kjempe fornøyd med hotellet!

Dato for oppholdet: juli 2017
2  Takk, marlinelenap
Anmeldt 9. mars 2017 via mobile enheter

Koselig og rent hotel som ligger veldig sentralt. Rommene er nylig pusset opp og ser bra ut. Dusjen og badet er lite, men det funker! Var ikke helt fornøyd med frokosten, da de kun hadde de "grove" rundstykkene tidlig på morgenen, kom man etter 9 var det kun veldig lyse rundstykker igjen. Dessuten lite utvalg av pålegg og diverse.

Dato for oppholdet: august 2016
1  Takk, Maria123321