“Huske”
Anmeldelse av Kerasma Restaurant

Kerasma Restaurant
Vurdert som nr. 15 av 524 Restauranter i Rodos by
Kjøkken: Gresk, Fra middelhavsområdet, Sjømat, Moderne, Fusion
God for: Romantisk, Store grupper, Spesielle anledninger, Familier med barn, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 19. juli 2021

Jeg. Vet. Bra. Kankje. Dra NPR rengvær. Troms. Da vi ta tur hit ser mat spise kose oss famlie venner godt slsppav

Dato for besøk: januar 2021
2  Takk, 886mildrida

Anmeldt 4. oktober 2019 via mobile enheter

Utrolig bra matopplevelse. Super service. Anbefales på det sterkeste Både forretter og hovedretter, kylling og and var utrolig bra.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, gklo1
Anmeldt 30. september 2019 via mobile enheter

Spiste her på anbefaling fra en venn. Topp matopplevelse på alle måter. Betjeningen kommer med småretter mellom rettene du bestiller. Beste mat vi har hatt på en stund.
En i følget har cøliaki. Ikke noe problem, da de har egen glutenfri meny.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, rasmantuta
Anmeldt 23. september 2019 via mobile enheter

Helt fantastiskmå bare oppleves Rolig betjening selv om det er mye folk. På huset får du velkomst drink og små smaksopplevelser mellom måltidet

Dato for besøk: september 2019
Takk, menykart
Anmeldt 22. september 2019 via mobile enheter

Helt topp kvalitet også denne gangen. Denne restauranten skuffer aldri. Mat i toppklasse og vin som følger perfekt. Behagelig og hjelpsom betjening. Hvis du blir skuffet over maten her kommer du fra en annan galakse.

Dato for besøk: september 2019
Takk, harryo972

Reisende som så på Kerasma Restaurant, så også på

Rhodos, Dodekanesane

Har du vært i Kerasma Restaurant? Del dine erfaringer!