Anmeldt 17. november 2017 via mobile enheter

Vi hadde en hyggelig fødselsdag med kake og champ. Fra hotellet og de vennlige og søte personale. Riktig god mat om kvelden. Og flott vær I 14 dg sent oktober. Maitre d hotel har et øye på hver finger for sine gjester. Alt var perfekt,og vi kommer tilbake. Vennlig hilsen Annelise og Ernst Simonsen
L

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Anne-Lise B
Anmeldt 14. september 2017 via mobile enheter

Vi hadde en uke bryllupsreise og valgte Rhodos og Rodes Park Og for et valg
Fantastisk hotell, herlig personale hvor alle smiler og er hyggelig. Vi kom frem på natta og når vi kom til rommet stod det champagne og frukt og ventet på oss.
Vi har dobbeltrom-suite, dog mot bakgården, men verdt det. Nydelig frokost, og kjempekoselig basseng-område. Perfekt beliggenhet til både gammelbyen og nybyenVi storkoser oss her, og med spa i kjelleren var dette et perfekt valg for oss Anbefales

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, 211evab
Anmeldt 10. september 2017

Koselig hotell like utenfor gamlebyen. Spiste lunsj der dessverre bare 1 gang. Utrolig stive priser. Spagetti bolognese til 17 euro er ganske så mye. Fantastisk tak terrasse, som serverte noen fantastiske cocktails. Ingenting å si på service. Hotellets restaurant og bar hadde nok blitt brukt mer med litt mer vennlige priser.

Romtips: rom mot basseng siden er koselig
Dato for oppholdet: august 2017
2  Takk, WencheW_13
Anmeldt 28. august 2017

Flott hotell med ypperlig service!
Rolig, rent og pent.
Kul tak terrasse med de beste drinker....
Ligger rett ved gamle byen og en 10 minutters gåtur til stranden.
Nydelig frokost, med de søteste servitører.
Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Jensvang
Anmeldt 16. august 2017

Virkelig et bra hotell med bra service, nydelig mat og virkelig deilig beliggenhet. Nydelig badebasseng. Det ligger kjempe nærme sentrum; sephora, zara, pull and bear og stradivarius er butikker det er verdt å sjekke ut for de som er interessert i shopping.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Ingjerd B