“Kjempe bra mat”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 15 juli 2017 via mobile enheter

Var her 2 dager på rad, spiste bruschetta, pasta og pizza. Helt ypperlig mat. Prøv sjokoladesuffle, beste jeg har smakt noen gang. Veldig hyggelig personale og kunnskapsrike. Kommer absolutt hit igjen neste år.
Verdt besøket!

1  Takk, Kim F
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 2 juli 2017 via mobile enheter

Vi ankom restaurant og fikk menyer som var ganske klissete. Ut i fra anmeldelser bestilte vi likevel mat her. Fikk beskjed om at pizza var ca 25 min ventetid. Det var greit for oss. To av oss bestilte pizza. To pasta. Da pasta ble servert fikk vi beskjed om at pizza var 4-5 minutter unna ferdig. Vi ventet og ventet og 5 minutter ble 25 minutter. De som hadde pasta var stort sett ferdige å spise. Pizza var god, men ikke fantastisk. Sjømat pasta hadde noen uåpnede blåskjell og det burde ikke vært puttet på tallerken. Olivenolje flaskene var også klissete. Det burde gjøres noe med renhold her og ikke lov hva man ikke kan holde da de tydeligvis har dårlig kapasitet på pizza. Det var ikke så mange gjester at det burde være et problem. Vi vender nok ikke tilbake hit.

Takk, Kenneth P
Anmeldt 28 august 2016 via mobile enheter

Vi bestilte pizza og gnocchi etter anbefaling av eieren. Koslig restaurante med en fyldig italiensk meny.

Takk, Marlene G
Anmeldt 6 august 2016 via mobile enheter

Blåskjell til forrett og spagetti calabrese til hovedrett. Begge retter smakte helt nydelig! Koselig atmosfære. Anbefales!

Takk, Ronny H
Anmeldt 11 juli 2016 via mobile enheter

Pizza var fantastisk men for dårlig kapasitet. For lang ventetid ca en time. Men hyggelig betjening.

Takk, Øyvind H

Reisende som så på Capricci, så også på

Har du vært i Capricci? Del dine erfaringer!