“Nydelig mat, flott service og masse for pengene. ”
Anmeldelse av Capricci

Capricci
Vurdert som nr. 63 av 560 Restauranter i Rodos by
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Ble tatt imot av en vennlig servitør som fort ordnet plass til vogn og voksne. Bestilte først bruchetta med tomat og en flaske hvit vin. Bruchettaen var nydelig og vinen var også veldig god, selv om det var den billigste på vinkartet (husker dessverre ikke navn). Deretter gikk vi for pizza. En med parma skinke og en med ost, skinke og sopp. Tomatsausen var nydelig og tydeligvis laget av gode råvarer. Det samme var pizzabunnen. Har prøvd italiensk pizza mange steder og må si at dette er en av de bedre. Tilslutt gikk vi for dessert, der valget falt på crème brulett og pana cotta. Her har de kanskje litt å hente på presentasjonen, spesielt på pana cottaen. Kunne også kanskje vært litt friskere smak på skogsbærsausen, men generelt god. Crème bruletten var derimot nydelig. Totalt 50€.

Dato for besøk: august 2019
Takk, epicatomicman

Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Valgte å besøke dette stedet etter å ha lest anmeldelse herfra.
Vi var to personer som kjøpte hver vår pizza, en halvliter rødvin og hver vår brus til. Det var en del folk der da vi kom, men vi ble tatt godt imot og folkene som jobbet der var svært hyggelige! Vi bestilte mat kl. 20.58, var spente på hvor lenge vi måtte vente på maten etter å ha lest her at det tok lang tid. Men klokken 21.06 ble maten servert- og den smakte helt nydelig. Beste pizzaen vi noengang har smakt. Kan virkelig anbefale å spise her!

Dato for besøk: august 2019
Takk, tonjej259
Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Anbefaler virkelig denne plassen dersom du ønsker å spise italiensk mat. Vi bestilte to pizza, og begge falt i smak! Veldig hyggelige ansatte og greie priser

Dato for besøk: juli 2019
Takk, martelovseth
Anmeldt 8. juni 2019 via mobile enheter

Mæ være byens, om ikke landets beste pizzarestaurant. Smaken av Italia. Anbefales på det sterkeste og litt til. Ta turen innom for en digg matopplevelse!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, olephb
Anmeldt 5. juni 2019 via mobile enheter

Fantastisk fin plass med super pizza og en fantastisk service. Anbefales på det sterkeste
Vi kommer helt sikkert tilbake

Dato for besøk: juni 2019
Takk, KjellH270

Reisende som så på Capricci, så også på

Har du vært i Capricci? Del dine erfaringer!