Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet var bra for prisen, og har alt man trenger! God frokost, fint bassengområde med ganske mange solsenger, hyggelige ansatte, og grei mat på cafeen ved bassenget. Nært det aller meste! Eneste ordentlige minus var at sengene er ekstremt harde.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, MarenSom
Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Var veldig usikker før vi reiste fordi vi hadde lest anmeldelser som var veldig blandet. Så vi er positivt overrasket. Vi betalte ekstra for havutsikt og det vil jeg anbefale. Litt trangt rundt bassenget. Og stranda rett ved heter windy beach. Og den lever opp til navnet sitt. Mye vind. Men rommene var greie om litt små. Men god frokost og koselig betjening. Godt renhold. Kort vei til gamlebyen å gå. Anbefaler å få med seg gresk aften på fredag.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Linda S
Anmeldt 11. juni 2018

Til den prisen,er det et helt greit hotell,med god frokost og hyggelig personale.Butikken i kjelleren er helt grei,der du får kjøpt det viktigste. Rommet var så som så. Badet litt upraktisk uten forheng eller dør. Beliggenheten er ypperlig i forhold til det meste.
Vi kommer gjerne igjen.
Terje J. Sandnes,Norway.

Romtips: Hagen,rolig.
Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Tedda64
Anmeldt 14. august 2017 via mobile enheter

Kjempebra hotell når man tenker på prisen! Meg og min mor betalte rundt 12K for hotell og fly til sammen, en uke, med havutsikt, frokost, air con og 1 min til strand! Betjeningen er super koselig, maten veldig grei og underholdningen på hotellet var så sykt koselig å komme tilbake til på kvelden etter en dag ute i byen! Anbefales veldig!! Kort vei til marked, strand, atm og alt annet. Stor fornøyd og kommer absolutt tilbake!!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Ida E
Anmeldt 28. mai 2017 via mobile enheter

Kjempefin beliggenhet på hotellet! Kort gange inn til rhodos nyere shoppingsgater, også en gåtur til gammelbyen med mange fine resturanter. Sengene er kjempeharde, putene gamle. Men har tross alt sovet godt og vært uthvilte hver dag! Frokosten er mellom 7:00 og 10:00, den store klen starter mellom 09:00 og 10:30 en gang.. så er du opp og ned før ni, så kommer du rett inn på frokost! Rommene er lytte, men ikke vært borti noe støy som har vekt oss. Men nå var vi der før sesongen startet!!! Fortsatt mye folk på hotellet!
Når det kommer til strendene så anbefaler jeg å bruke badesko, eller ha de med om man eier, men rett uttenfor hotellet er det en gang i tiden satt inn en innsats for å få ryddet bort stein! Så det er faktisk mere sand enn stein. Hotellet ligger på den mest vindfulle siden av øya, men det er ikke så langt å gå til den andre siden om man ønsker. Hotellet gir det du betaler for! De har god mat, og god pris!

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, S5671OTheidih