Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

veldig dårlig wifi måtte bruke 4g, utrolig harde senger, dusj uten forheng som gjør at hele rommet blir vått. Står det er roomservice men når vi spurte hadde de det ikkje.

Grei frokost og beliggenhet. Fint bassengområdet.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, henriette B
Guest S, Guest Relations Manager på Kipriotis Hotel Rhodes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2018

Dear Guest,

Thank you for taking the time to provide us with your valuable and constructive feedback following your stay at the Kipriotis Hotel Rhodes.

Our primary goal is the satisfaction of our valued guests and we are sorry to read that this time we didn’t quite meet your expectations.

Nevertheless, it is only on receiving such feedback that we are able to maintain improve the standard of service that we provide to our valued guests. Rest assured that we will share your comments with our team so that any necessary action may be taken.

We do hope this hasn’t put you off a return stay with us and we look forward to having the chance to give you a more positive experience.

Kindest regards
Guest Service Team
Kipriotis Group

Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Til prisen og at hotellet er trestjerners levde det veldig opp til forventningene! Greit rom, greit toalett, bra renhold. Jeg og min venninne var veldig overrasket over hvor god frokosten var. Eneste minus var litt harde senger, og litt liten plass rundt hotellbassenget. Vi lå ved bassenget hver dag i en uke, og spiste lunch i cafeen stortsett hver dag - helt grei mat der.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Camilla T
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet var bra for prisen, og har alt man trenger! God frokost, fint bassengområde med ganske mange solsenger, hyggelige ansatte, og grei mat på cafeen ved bassenget. Nært det aller meste! Eneste ordentlige minus var at sengene er ekstremt harde.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, MarenSom
Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Var veldig usikker før vi reiste fordi vi hadde lest anmeldelser som var veldig blandet. Så vi er positivt overrasket. Vi betalte ekstra for havutsikt og det vil jeg anbefale. Litt trangt rundt bassenget. Og stranda rett ved heter windy beach. Og den lever opp til navnet sitt. Mye vind. Men rommene var greie om litt små. Men god frokost og koselig betjening. Godt renhold. Kort vei til gamlebyen å gå. Anbefaler å få med seg gresk aften på fredag.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Linda S
Anmeldt 11. juni 2018

Til den prisen,er det et helt greit hotell,med god frokost og hyggelig personale.Butikken i kjelleren er helt grei,der du får kjøpt det viktigste. Rommet var så som så. Badet litt upraktisk uten forheng eller dør. Beliggenheten er ypperlig i forhold til det meste.
Vi kommer gjerne igjen.
Terje J. Sandnes,Norway.