Anmeldt 21. juli 2019

Badet var slitent og veldig lite delikat, sluket i dusjen var nesten tett og vannet rant utover gulvet. Var i resepsjonen å sa i fra men ingenting skjedde, virket som de bare overhørte hva man sa. Frokostbuffeten var dårlig og lite utvalg, kokt bacon og vassen eggerøre. Veldig lytt på rommene og det var band som spilte i baren ca hver andre kveld, føltes som de spilte på inne på rommet våres i etasjen over. Gikk ikke an å stille gradene på airconditionen, den blåste iskaldt selv om man stilte den på 26 grader, noe som resulterte i at den ikke kunne brukes. Sengene var gode!

Takk, Jornvidar
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Ypperlig service fra alle ansatte og fantastisk herlig spaavdeling!
Frokost og middagsbuffet var meget god!
Rene rom og flott havutsikt fra balkongen.
Resepsjonsansatte var meget hjelpsomme og ordnet det også slik at vi fikk beholde rommet til sent på kvelden på avreisedag.
Rolig område og ingen støy på natten.

Takk, 171elinp
ManagerKR, Διευθυντής på Kipriotis Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2019

Dear 171elinp

Thank you for the review of your recent visit to “Kipriotis” hotel & for taking the time to highlight your favorite amenities and features of our hotel.
We strive to ensure our guests recognize the services and facilities we provide as offering a high level of value and a warmly memorable experience. We are so pleased that you enjoyed your stay with us, found food & spa brilliant ! We certainly look forward to welcoming you back in the near future.

Warm Regards
Katerina

Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Hotellet ble pusset opp i 2018/2019, men badene har ikke blitt oppdatert. Det er slitne dusjer, og heller ikke dusjforheng (noe som gjør at gulvet på badet er konstant vått).
Det kommer nye håndklær kun 3 ganger i uken, men da vi var der, bommet de på dette også. Vi måtte fysisk ned i resepsjonen for å spørre etter nye.
Rommene er dårlig isolerte, og du hører alt og alle døgne rundt. Det hjalp heller ikke på at hotellet hadde byggearbeid i etasjene over oss klokken 6-7 tidlig på dagen.

Servicen var grei, og beliggenhet veldig bra. Men dette er også det eneste som er verdt å nevne. Drar ikke tilbake hit.

Takk, 205vegards
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Et helt greit hotell med bra beliggenhet og hyggelig personale. Hotellet ligger i umiddelbar nærhet til stranden og er sentralt i forhold til gamlebyen og havneområdet.
Frokosten var grei - samme hver dag. Et minus var at det fantes frokostbuffet i to ulike rom, med kun et begrenset utvalg på den ene, som gjorde at man måtte gå frem og tilbake mellom dem.
Et pluss er at minimarked finnes i underetasjen til hotellet.
Det som ikke var bra med hotellet, var at det kun ble byttet håndklær på rommene 3 ganger i uka, noe som er et minus for meg, da man ofte er innsmurt i flere lag solkrem og har badet i klor-/saltvann. Badet var utdatert og dusjen hadde ikke forheng, noe som resulterte i en hel masse vann på badegulvet.
Bassengområdet var lite og trangt, så der var vi ikke mer enn et par timer.

Takk, anneveikle
Anmeldt 17. mai 2019 via mobile enheter

Hotellet er av fin standard. Frokosten er den samme hver dag, helt ok. Renholdet er bra. Fra noen hotellrom har man utsikt ut mot havet. Kort veien til strandpromenade, må bare gå over et gangfelt. I perioder kan man høre fly fly over på vei mot flyplassen. Ellers er det et veldig rolig hotell uten barnefamilier.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, aurorat678